موفقیت استراتژیستی نظام از سوم خرداد کلید خورد
کد خبر: 4059646
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹

موفقیت استراتژیستی نظام از سوم خرداد کلید خورد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: موفقیت استراتژیستی نظام اسلامی از سوم خرداد سالروز آزاد‌سازی خرمشهر کلید خورده است.

موفقیت استراتژیستی نظام از سوم خرداد کلید خوردبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی 4 خرداد در یادواره شهدای روحانی که با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در مصلی امام خمینی ارومیه برگزار شد، ضمن قدردانی از نهادهای شرکت‌کننده در برپایی این یادواره اظهار کرد: این قبیل رویدادها یک فرصت مغتنم برای زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا به ویژه شهدای روحانی به شمار می‌رود، به ویژه اینکه طبق نص صریح قرآن شهدا زنده هستند.

وی با بیان اینکه مرگ برای شهدا مفهومی ندارد، اضافه کرد: شهدا نزد خداوند متعال به معنای واقعی کلمه جایگاه ویژه‌ای دارند و کسی طبق فرمایش علما حق ندارد به یک شهید متوفی بگوید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی بیان کرد: امروز ملت بزرگ ایران اسلامی به استقامت، مقاومت و آزادی خود در دنیا می‌بالند، که همه این‌ها در سایه ایثار شهدا به دست آمده است.

فیاضی با بیان اینکه امپراطوری‌های رسانه‌ای به صورت مرتب و شب و روز علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال تبلیغ هستند، اضافه کرد: در حالی که خداوند متعال چنین اراده کرده است که پرچم این نظام به صاحب اصلی آن برسد.

وی با بیان اینکه سوم خرداد سالروز آزاد‌سازی خرمشهر را پشت‌سر گذاشته‌ایم، اضافه کرد: فتح خرمشهر در باور هیچ کسی نمی‌گنجید، رزمندگان اسلام با تکیه بر قدرت لایزال الهی به این مهم دست یافتند.

فیاضی با بیان اینکه، موفقیت استراتژیستی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از سوم خرداد کلید خورده، که این مهم در سایه ایثار شهدا رقم خورد، اضافه کرد: به واسطه ایثار و مجاهدت رزمندگان اسلام از جمله طلاب توانستیم در عرصه‌های زیادی خوش بدرخشیم.

انتهای پیام
captcha