پیام تسلیت امام‌جمعه شهرکرد در پی حادثه متروپل آبادان
کد خبر: 4060612
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۴:۱۱

پیام تسلیت امام‌جمعه شهرکرد در پی حادثه متروپل آبادان

در پی حادثه غمبار و دردآور جان‌باختن و مجروح شدن تعدادی از هموطنان در اثر فرو ریختن ساختمان متروپل در آبادان، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی این فاجعه را تسلیت گفت.

پیام تسلیت امام جمعه شهرکرد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، در پی حادثه غمبار و دردآور جان‌باختن و مجروح شدن تعدادی از هموطنان در اثر فرو ریختن ساختمان متروپل در آبادان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری شامگاه گذشته، هشتم خردادماه با صدور پیامی این فاجعه را تسلیت گفت.

متن کامل پیام حجت‌الاسلام نکونام بدین شرح است:

«واقعه تلخ آبادان برای هر ایرانی، غمناک و دردآور است، ایران اسلامی بافرهنگ تعاون و بافرهنگ نوع‌دوستی، هر جایی از میهن اسلامی و حتی هر جایی از کره خاکی که با درد و رنج مواجه شود و در این درد و رنج، ردپایی از قصور و تقصیر و ردپایی از عوامل پول‌پرست و دنیامحور دیده شود نه‌تنها به همدلی و همراهی می‌شتابد بلکه بر اساس تعالیم نورانی قرآن و اسلام بر تلاش و جدیت خود برای اصلاح امور و برای مقابله با فساد می‌افزاید.

آنچه در آبادان مقاوم اتفاق افتاد و هموطنان را داغدار نمود مقصرانی دارد که انتظار همگان برخورد جدی و قضایی و حکومتی با آن‌هاست. آنچنان برخوردی که عبرت ظالمینی از این دست باشد.

همدلی سراسر کشور با خانواده‌های داغدار و در سوگ از دست رفته‌ها نشستن و با مردم صبور و انقلابی آبادان و خوزستان همدردی نمودن تحسین‌برانگیز است، مردم غیور چهارمحال و بختیاری و مؤمنین ولایتمدار در جای جای این استان نیز همدردی خود با استان همجوار را ابراز داشته و با داشتن ناجی آبادان دریاقلی سورانی در میان خود حس قرابت و همدلی بیشتری با آبادانی‌های غیور داشته و از عمق جان با خانواده‌های داغدار همراه است و به همه آن شهر ایستا و مقاوم تسلیت می‌گوید.

امید است با سعی وافر دولتمردان و تلاشگران جهادی که به حق از اول حادثه تاکنون با همه عِدّه و عُدِّه در صحنه بودند و هستند، شاهد تسکین آلام و جبران خسارت‌ها باشیم».

انتهای پیام
captcha