انقلاب اسلامی؛ بزرگترین میراث امام خمینی(ره)
کد خبر: 4060738
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰

انقلاب اسلامی؛ بزرگترین میراث امام خمینی(ره)

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان نقش امام خمینی(ره) را در گسترش اسلام بی‌نظیر دانست و گفت: نظام مقدس اسلامی بزرگترین میراث امام راحل است.

حجت الاسلام سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان، امروز، 9 خردادماه در نشست هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در شهرستان سنندج، اظهار کرد: مراسم سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه، ۱۲ خردادماه ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع سنندج با حضور ادارات و سازمان‌ها و با حضور سخنرانان کشوری در مسجد جامع شهر سنندج به صورت باشکوه و مردمی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون حضرت امام و دستاوردهای ایشان هستیم، افزود: همه ما بر سر سفره‌ای هستیم که حضرت امام آن را گستردانده است و یاد و خاطره حضرت امام یکی مصادیق جهاد تبیین است چراکه حضرت امام خمینی(ره) نه تنها به ما بلکه به همه مسلمین عزت داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان نقش امام را در گسترش اسلام بی‌نظیر دانست و بیان کرد: شاید برخی افراد بگویند قبل از انقلاب هم مردم ایران مسلمان بودند اما تفاوت در این است که ما اسلام آمریکایی و اسلام تحجر داشتیم اما حضرت امام آمد و اسلام ناب محمدی(ص) را در برابر اسلام آمریکایی گسترش دادند.

وی در خصوص برنامه‌های سالگرد مراسم ارتحال امام خمینی(ره) گفت: از فردا باید کم‌کم‌ فضای شهر و استان تداعی کند که نزدیک به ایام سالگرد حضرت امام نزدیک می‌شویم.

حجت‌الاسلام سادات ادامه داد: باید از فرصت‌های موجود استفاده شود ازجمله تلویزیون‌های شهری و ثابت همراه با تولید محتوا مناسب بتوانیم برنامه‌های خوبی را به انظار عموم ارائه دهیم.

وی برگزاری برنامه‌های تبیینی را مهم خواند و بیان کرد: نظام مقدس اسلامی بزرگترین میراث امام خمینی (ره) است، آسیب‌های انقلاب و احکام امام مطالبی است که باید در جلسه‌های تبیینی مطرح شود همچنین شایسته است در ارگان‌ها و دستگاه‌ها یک جلسه پیرامون شخصیت حضرت امام در ایام رحلت داشته باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان توزیع کمک‌های مؤمنانه را بخشی دیگر از برنامه‌های سالگرد مراسم ارتحال امام خمینی (ره) ذکر کرد.

وی برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری را ضروری دانست و یادآور شد: قطعا دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های مختلف از جمله نقاشی و مسابقات دیگر را دارند و ان شاءالله شاهد برنامه‌های متنوعی در مراسم رحلت حضرت امام باشیم.

انتهای پیام
captcha