اولویت تولیدکنندگان ایرانی صداقت و خدمت شایسته باشد
کد خبر: 4060989
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵

اولویت تولیدکنندگان ایرانی صداقت و خدمت شایسته باشد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مصیبت رخ داده در آبادان برای تمام مردم قدرشناس ایران دردناک است، گفت: تولیدکنندگان ایرانی روش‌های صحیح، صداقت، حفظ امانت و خدمت شایسته به مردم را در رأس کار خود قرار دهند.

علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظامبه گزارش ایکنا از خراسان‌رضوی، علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در ششمین اجلاس ملی و بین‌المللی میزبانی ایرانی ـ اسلامی که شامگاه نهم خردادماه، در مجتمع شهدای سلامت مشهد، برگزار شد، اظهار کرد: مصیبت رخ داده در آبادان برای تمام مردم قدرشناس ایران دردناک است، آبادانی که مردمش در ایام جنگ تحمیلی جانفشانی‌های بسیاری داشت.

وی تصریح کرد: ابراز همدردی و برخورد با متخلفان جدای از دیدار چهره به چهره با مردم داغ دیده آبادان بوده و وظیفه خود می‌دانیم که نام و یاد عزیزان از دست رفته را گرامی بداریم و برای سلامت حادثه‌دیدگان دعا کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه کسب بی‌پایه و اساس معنایی ندارد، تصریح کرد: وقتی صحبت از امنیت و اطمینان خاطر می‌کنیم، باید میزان و مقیاس در استانداردکاری را در نظر بگیریم، چرا که اگر ضعف داشته باشد، همانند ساختمان متروپل آبادان که به‌صورت غیراستاندارد ساخته شد فرو می‌ریزد.

آقامحمدی افزود: معتقدیم کسانی کار را خراب می‌کنند که راه را می‌بندند، ما باید در جامعه اسلامی با اطمینان به یکدیگر و متناسب با نیازها و درجه‌بندی‌ها اقدام کنیم، ما باید شناسنامه محصول را از لحظه کاشت تا برداشت و از لحظه تولید تا مصرف به‌خوبی و به شکل اثبات شده ارائه دهیم.

وی ابراز کرد: کسی که واحدش به یک باره از کوچک به بزرگ تغییر می‌کند نمی‌تواند به تنهایی در مسیر پیشرفت و توسعه گام بردارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وقتی ظرفیت کاری توسعه می‌یابد، نیازمند تلاش و همفکری جمعی بوده و دیگر همچون فضای کوچک به تنهایی مدیریت نمی‌شود و باید همه مسائل پروسه تولید به‌خوبی دیده شود.

وی ادامه داد: از محصول ارگانیک صحبت می‌کنیم، اما مشکلات بهداشتی را در موادغذایی، شوینده و بهداشتی می‌بینیم، ما باید در رأس کارهایمان مقوله سلامت را لحاظ کنیم و باید همه‌چیز در این زاویه باشد که خوشبختانه در تولیدکنندگان ایرانی روش‌های صحیح، صداقت، حفظ امانت و خدمت شایسته به مردم به‌خوبی دیده می‌شود.

آقامحمدی با ذکر این نکته که در صنعت نسل ۵ هدف اصلی شرکت‌های تولیدکننده همانند نسل‌های ۳ و ۴ سودآوری نیست، اظهار کرد: در صنعت نسل ۵ انسجام به عنوان مهمترین هدف این شرکت‌ها معرفی شده است، انسان محور بودن اصل فعالیت‌ها بوده است، لذا اگر ماشین را در اولویت قرار دهیم به همدیگر وصل نمی‌شویم.

انتهای پیام
captcha