آزادی 53 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد کردستانی
کد خبر: 4063526
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸

آزادی 53 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد کردستانی

مدیرکل زندان‌های استان کردستان از آزادی 53 زندانی جرائم غیرعمد در به یمن و برکت حضور بیرق معطر و متبرک حرم رضوی و همزمان با میلاد باسعادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) از زندان‌های کردستان خبر داد.

آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، همزمان با دهه کرامت مراسم استقبال از بیرق مکرم بارگاه ملکوتی امام علی ابن موسی الرضا(ع) در زندان‌های استان کردستان برگزار شد.

همزمان با میلاد باسعادت امام هشتم زندان مرکزی سنندج میزبان شایسته خدام رضوی و بیرق معطر بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) بود و آیین استقبال زیارت بیرق متبرک و معطر حرم رضوی با استقبال شایسته کارکنان و حضور پرشور زندانیان در زندان‌های استان برگزار شد.

مراد فتحی، مدیرکل زندان‌های استان کردستان در این مراسم ضمن تبریک میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضور پربرکت بیرق متبرک بارگاه معطر امام مهربانی‌ها در زندان‌های استان را مایه خیر و برکت دانست و اظهار کرد: همزمان با دهه کرامت و به یمن حضور بیرق مکرم و با مساعد دستگاه قضایی استان و همراهی خیرین نیک‌اندیش کردستانی، شاهد آزادی تعداد 53 زندانی از زندان‌های استان بودیم.

وی ضمن قدردانی از همراهی مؤثر قضات و همدلی خیرین در ثبت این رخداد در زندان‌های استان در دهه کرامت افزود: مراسم استقبال باشکوه از بیرق بارگاه ملکوتی امام هشتم امروز و همزمان با میلاد باسعادت امام رضا با حضور روسای ستادی اداره کل، کارکنان زندان مرکزی و زندانیان عاشق اهل بیت(ع) در زندان مرکزی سنندج برگزار شد.

مدیرکل زندان‌های استان کردستان با اشاره به اینکه به برکت این روز میمون شاهد آزادی تعداد 33 نفر زندانیان این مرکز در این روز مبارک بودیم، بیان کرد: تعداد 21 نفر زندانی دیگر نیز در شرف آزادی هستند که ان‌شاالله با همت خیرین و مساعدت قضات بزودی شاهد آزادی آنان خواهیم بود.

گفتنی است؛ در این مراسم از خادمان حرم رضوی توسط مددجویان زندان مرکزی سنندج با اهدای صنایع دستی ساخته شده مددجویان نیز قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha