واکسیناسیون 95 درصدی حجاج خراسان‌جنوبی از سوی هلال‌احمر
کد خبر: 4064102
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷

واکسیناسیون 95 درصدی حجاج خراسان‌جنوبی از سوی هلال‌احمر

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی اظهار کرد: واکسیناسیون بیش از ۹۵ درصد حجاج خراسان‌جنوبی از سوی هلال‌احمر انجام شد.

واکسیناسیون حجاج خراسان‌جنوبی به گزارش ایکنا، به نقل از هلال‌احمر خراسان‌جنوبی، مجیدرضا لطیفی، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی، 23 خردادماه در سخنانی گفت: امسال یک هزار و 115 نفر از استان راهی سرزمین وحی می‌شوند که  ۹۵ درصد این افراد از سوی هلال‌احمر واکسن مننژیت دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این اقدام در پنج مرکز هلال‌احمر در شهرستان‌های بیرجند، سرایان، فردوس، طبس و قاین انجام شده است، افزود: معاینات همه این افراد که در قالب ۹ کاراوان اعزام خواهد شد توسط سه پزشک مجموعه مرکز پزشکی حج جمعیت هلال‌احمر انجام شده است.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: با توجه به اینکه اعزام زائران در استان از ابتدای تیرماه خواهد بود، افرادی که واکسن دریافت نکرده‌اند هرچه سریعتر نسبت به تزریق واکسن مذکور اقدام کنند.

لطیفی یادآور شد: دریافت حداقل دو دز واکسن از شرایط ورود به کشور عربستان است که از افراد می‌خواهیم حتما این مورد را رعایت کنند تا دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام
captcha