شهادت دکتر چمران موجب تثبیت حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی شد
کد خبر: 4065820
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹

شهادت دکتر چمران موجب تثبیت حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: شهید دکتر چمران استاد بسیجی نمونه انقلاب بود که در حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و صراط مستقیم انقلاب توانست یکه‌تاز میدان باشد و عاشقانه در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی به شهادت رسید و شهادت او در تثبیت حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در تاریخ انقلاب اسلامی برای همیشه ماندگار شد.

حسین فرج‌زاده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حسین فرج‌زاده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب 31 خرداد در مراسم گرامیداشت روز ملی بسیج اساتید اظهار کرد: شهید دکتر چمران از استادان بسیجی برجسته‌ای بود که در جبهه علم و ایمان به‌عنوان مجاهدی نستوه در صحنه‌های جهاد، ایثار و شهادت نقش‌آفرینی کرد.

وی افزود: باید ویژگی شخصیتی و معرفتی شهید چمران را برای نسل جوان دانشجو بیان کرد تا اسوه و الگویی برای جوانان در دفاع از آرمان‌های والای انقلاب و اعتلای بیش‌ از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی واقع شود.

فرج‌زاده تصریح کرد: شهید دکتر چمران استاد بسیجی نمونه انقلاب و اسوه کامل ایثار و شهادت و نیز مرد عمل در مکتب‌خانه علی (ع) و حمزه جبهه‌های خوزستان بود که در حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و صراط مستقیم انقلاب توانست یکه‌تاز میدان باشد و عاشقانه در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی به شهادت رسید و شهادت او در تثبیت حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در تاریخ انقلاب اسلامی برای همیشه ماندگار شد.

وی ادامه داد: در طول تاریخ کشور انقلاب‌های زیادی که علما و روحانیون دینی در راس آن قرار داشتند به وقوع پیوست؛ اما هرگز نتوانست پایدار بماند اما در میان انقلاب‌های متعدد فقط این انقلاب اسلامی بود که با درایت حکیمانه و عالمانه بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) توانست پیروز میدان و برای همیشه ماندگار بماند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب تصریح کرد: امام راحل با الهام از آموزه‌های الهی و دینی که از ایشان چهره عارف و اندیشمندی توانا ساخته بود توانست با آسیب‌شناسی‌های دقیق خویش انقلاب اسلامی را برای همیشه پایدار و نقطه آغاز اتصال به انقلاب حضرت مهدی موعود (عج) باشد.

انتهای پیام
captcha