برجسته کردن مشکلات از برنامه‌های دشمن در مقابل انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4069615
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹

برجسته کردن مشکلات از برنامه‌های دشمن در مقابل انقلاب اسلامی است

رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه دشمنان همواره در فضای رسانه‌ای و مجازی دستاوردهای این نظام را سانسور و یا تضعیف کرده‌اند، گفت: برجسته کردن مشکلات کوچک از برنامه‌های دشمن در طول انقلاب اسلامی بوده است.

سردار علی‌اصغر صالح جانباز دفاع مقدس به گزارش ایکنا از همدان، سردار علی‌اصغر صالح از یادگاران دوران دفاع مقدس، امروز، 18 تیرماه در مراسم یادواره 9 تن از شهدای گردان 151 مسلم بن عقیل ملایر در مسجد جامع این شهر برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: معنویت و توکل بر خدا عامل موفقیت شهدای ما در هشت سال دوران دفاع مقدس بود.

وی با بیان اینکه قدرتی الهی پشت سر رزمندگان ما و انقلاب بوده است که توانستیم در 43 سال گذشته در برابر همه ناملایمات و مشکلات بایستیم، گفت: امروز نیز مسیر ما باید ادامه راه شهدا باشد. بصیرت عامل همه موفقیت‌ها و ایستادگی‌ها در برابر مشکلات و توطئه‌های دشمنان نظام است، بصیرت مردم باعث شد تا همچنان پای نظام بایستند و از مسئولان جلوتر باشند و می‌بینیم که بسیاری از مسئولان در فتنه‌های مختلف سقوط کردند.

این رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه دشمنان همواره در فضای رسانه‌ای و مجازی دستاوردهای این نظام را سانسور و یا تضعیف کرده‌اند، گفت: برجسته کردن مشکلات کوچک از برنامه‌های دشمن در طول انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی، فرهنگی و... در همه کشورهای دنیا و کشورهای اروپایی نیز وجود دارد، گفت: نا امید کردن مردم همواره از اهداف دشمن بوده است.

صالح تضعیف چهره قهرمانان کشور از جمله شهید قاسم سلیمانی را از دیگر اهداف دشمنان دانست و افزود: دشمنان حدود 40 سال تلاش می‌کردند طوری جلوه دهند که مردم ایران، نظام جمهوری اسلامی را نمی‌خواهند اما تشییع‌جنازه حاج قاسم سلیمانی همه تئوری دشمن را به هم ریخت.

صالح با بیان اینکه خروج نیروهای نظامی آمریکا از کشور عراق را از جمله حوادثی بود که حاج قاسم پیش‌بینی کرده بود، گفت: آمریکا برای تسلط بر عراق و منطقه، میلیاردها دلار هزینه کرد اما با تصویب مجلس عراق مجبور به خروج از این کشور شد.

وی با بیان اینکه برکناری دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا از دیگر حوادثی بود که حاج قاسم سلیمانی پیش‌بینی کرده بود، افزود: درخشش سرود سلام فرمانده در پنج قاره، نشان می‌دهد که به فرموده امام خمینی(ره) ما انقلابمان را صادر می‌کنیم.

صالح اضافه کرد: امروز ایران در یک پیچ تاریخی قرار گرفته است که انتهای این پیچ تاریخی شکست آمریکا را در پی دارد اما باید صبر و تحمل داشته باشیم. به واقعه غدیر به عنوان مهم‌ترین واقعه در تاریخ اسلام امروز نیاز است تا واقعه غدیر بیش از گذشته برای مردم به ویژه قشر جوانان جامعه تبیین و تشریح شود.

وی با اشاره به حدیث پیامبر(ص) «کسی که ولایت امیرالمؤمنین(ع) را نپذیرد، ملعون است»، گفت: طبق فرموده حضرت زهرا(س) مثل امام مثل کعبه است یعنی مردم باید به دور امام بگردند و چون مردم گرد امیرالمؤمنین(ع) نبودند، کافر شدند.

این رزمنده دفاع مقدس به دلایل مرتد شدن مردم در زمان امیرالمؤمنین(ع) طبق سخنان حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: عدم ایمان مردم، خیانت خواص به امیرالمؤمنین(ع)، زندگی قبیله‌ای و تبعیت از رئیس قبیله و تهدید و ترس مردم باعث شد که امیرالمؤمنین(ع) را نپذیرند و مرتد شوند.

علی‌اصغر فارسی، فرمانده سپاه ناحیه ملایر نیز در این مراسم آسایش و امنیت امروز را مرهون خون شهدا دانست و افزود: 555 نفر از گردان مسلم بن عقیل به خیل شهدا پیوستند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه مسلم بن عقیل به عنوان نماینده امام زمان(عج) خود به شهر کوفه رفت گفت: اما کوفیان دنیاطلب به جای حمایت از ایشان به عنوان فرستاده امام مسلم را به شهادت رسانند.

وی با بیان اینکه شهدای ما ثابت کردند که همانند شهدای صدر اسلام بوده و در برابر ظلم ایستادند، گفت: شهدای ما در مسیر امام راحل حرکت کردند و هرگز امام امت را تنها نگذاشتند. وظیفه امروز مردم و مسئولان در این برهه حساس پیروی از ولی‌فقیه و امام حاضر است و همه ما باید به عنوان سرباز در مسیر ولایت حرکت کرده و زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) باشیم.

در پایان این مراسم نیز از کتاب «عزیز کرده» مستندی از زندگی‌نامه سردار شهید حسن تاجوک رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha