آغاز یازدهمین طرح ملی شباب‌الرضا(ع) در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 4075400
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸

آغاز یازدهمین طرح ملی شباب‌الرضا(ع) در چهارمحال و بختیاری

دبیر طرح ملی تلاوت قرآن گفت: یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب‌الرضا(ع) در چهارمحال و بختیاری آغاز شده است.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی طرح ملی تلاوت قرآن کریم ، حسین مقدم‌کیا، دبیر طرح ملی تلاوت قرآن کریم کشور امروز، 11 مردادماه طی نشستی در شهرکرد، گفت: با آغاز این دوره عملا چهارمحال و بختیاری به طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب‌الرضا(ع) پیوسته و می‌تواند دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی را زیر پوشش قرار دهد.

وی ادامه داد: فعالان قرآنی در این استان در دوره‌های گذشته کارنامه موفقی ارائه داده به طوری که موجب کشف و تربیت و پروش قاریان نوجوان و جوان نخبه‌ شد. چهارمحال و بختیاری از استان‌‌های موفق در نخبه‌پروری و تربیت قاریان نوجوان و جوان است و در سال‌های گذشته از این استان در سطح بین‌المللی طرح ملی تلاوت، قاریان خوبی حضور داشتند.

در خبر دیگری از یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت آمده است؛ طی همراهی متولی امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس برای نخستین بار به عنوان مجری طرح ملی تلاوت قرآن کریم در این شهرستان انتخاب و معرفی شد. در این امامزاده عملاً زیرساخت‌های لازم برای برگزاری کرسی‌های تلاوت فراهم است.

یادآور می‌شود، یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن شباب الرضا(ع) امسال به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی این طرح به نشانی melitelavat.ir اقدام کنند.

طی این طرح، آموزش به صورت تقلیدی از قاریان برجسته انجام می‌گیرد که پس از ثبت‌نام، تا پایان شهریور‌ماه، 12 جلسه آموزشی شامل جلسات وبیناری، جلسه برای خانواده‌ها، جلسات توجیهی و جلسات با حضور استاد، برگزار می‌شود و قرآن‌آ‌موز پس از شرکت در این کلاس‌ها و اتمام دوره، در آزمون‌های پایان دوره جهت سنجش برای حضور در دوره مقدماتی، شرکت می‌کند.

انتهای پیام
captcha