اجرای طرح اقتصادی جزو نقاط قوت دولت است
کد خبر: 4080389
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲

اجرای طرح اقتصادی جزو نقاط قوت دولت است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به وجود ضعف در حوزه اطلاع رسانی گفت: اجرای طرح اقتصادی جزو نقاط قوت دولت است اما متأسفانه به دلیل وجود همین نقص و ضعف در مقابل هجمه‌های رسانه‌های معاند به عنوان نقطه ضعف دولت مطرح شده است.

حسین مصطفی‌پور معاون سیاسی و اجتماعی استانداری گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ارشاد گیلان، حسین مصطفی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان عصر روز گذشته، اول شهریور ماه در شورای اطلاع رسانی گیلان با اشاره به وجود ضعف در اطلاع رسانی عملکردهای دولت و دستگاه اجرایی اظهار کرد: نیازمند تقویت این حوزه هستیم.

وی با تأکید بر لزوم آسیب‌شناسی این بخش افزود: یکی از آسیب‌ها در حوزه اجرایی و عملکرد دستگاه‌ها وجود ضعف در بخش اطلاع رسانی است و باید نقص را برطرف کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه عده‌ای به دنبال ناکارآمد جلوه دادن دولت و پرداختن به حاشیه‌ها هستند، گفت: این موضوع انگیزه ای برای ما باشد تا نقص را برطرف کنیم.

مصطفی‌پور با اشاره به اینکه نقاط برجسته و قوت دولت از روی رسانه‌های معاند و برخی دنباله‌روهای داخلی به عنوان نقاط ضعف مردم القا می‌شود، ادامه داد: اجرای طرح اقتصادی جزو نقاط قوت دولت است اما متأسفانه به دلیل وجود همین نقص و ضعف در مقابل هجمه‌های رسانه‌های معاند به عنوان نقطه ضعف دولت مطرح شده است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم با قدرت این طرح را در سال اول کار خود اجرا کرده است، تصریح کرد: حضور میدانی رئیس‌جمهور حتی اگر مشکلی را حل نکند التیام‌بخش دردها است و این باید از سوی مسئولان الگوبرداری شود.

مصطفی‌پور با اشاره اینکه نیازمند تبیین بسیاری از موضوعات هستیم، اضافه کرد: دولت گذشته بسیاری از مسائل همانند واکسن را به موضوعات غیرمرتبط ربط داده بود اما دیدیم که دولت سیزدهم در چه دستاوردی در این زمینه داشت اما اطلاع رسانی نشده است.

وی با بیان اینکه در سال اول دولت سیزدهم به اندازه چهار سال دولت‌های گذشته کار صورت گرفته است، اظهار کرد: در حوزه دیپلماسی اقدامات خوبی انجام شده و فعالیت‌ها در حوزه سیاست خارجی دستاوردهای بسیاری به‌ویژه در حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری و ارتباط با کشورهای همسایه بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان امسال در گیلان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ناامید کردن مردم است، ادامه داد: در بحث امیدآفرینی با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب باید اقدامات خوبی صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha