اربعین حسینی تبدیل به سمبل بین‌المللی شده است
کد خبر: 4085373
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵

اربعین حسینی تبدیل به سمبل بین‌المللی شده است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: جهان در آستانه تحول قرار دارد لذا اربعین حسینی تبدیل به سمبل بین المللی شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز ۲۲ شهریورماه در دیدار با معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ضمن تسلیت ایام و بزرگداشت اربعین حسینی که امروز به عنوان سمبل عدالت در جهان مطرح است، اظهار کرد: اینکه از همه ادیان الهی خود را به کربلا می‌رسانند تا با عدالت بیعت کنند انگیزه مردمی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مردم دعوت انبیاء و اهل بیت(ع) برای اجرای قسط و عدل را می‌خواهند، افزود: جهان در آستانه تحول قرار دارد لذا اربعین حسینی تبدیل به سمبل بین المللی شده است.

وی با بیان اینکه قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران بر «لا تَظلِمونَ وَلا تُظلَمونَ» بنا نهاده شده است، گفت: البته طی این سال‌ها دولت‌های مختلفی با رنگ‌های گوناگون بر روی کار آمدند و جای شکر مضاعف دارد مردم در این مقطع زمانی دولت مردمی و انقلابی را برگزیدند که امیدواریم منتج به تمدن اسلامی شود.

عبادی با اشاره به هماهنگی و همکاری قوای سه گانه کشور برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب، تصریح کرد: شرط آن این است که در همه رده‌ها باید این همکاری وجود داشته باشد.

امام جمعه بیرجند با تأکید بر اینکه کارها بر اساس تدبیر به جلو حرکت می‌کند، بیان کرد: ثبت زمین و املاک بسیار کار خوبی است و ابهاماتی که در این جهت بود و شاهد بسیاری از شکواییه‌ها بودیم که مربوط به املاک شخصی مردم و زمین‌های مربوط به منابع طبیعی بود.

وی یادآور شد: امیدواریم دولت به معنای عام آن به شیوه‌ای باشد که مشکلات مردم حل شده؛ جلوی افراد معترض را گرفته و حق مظلومان پایمال نشود.

انتهای پیام
captcha