هفتمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی برگزار می‌شود
کد خبر: 4090331
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵

هفتمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی برگزار می‌شود

معاون علمی حوزه علمیه خراسان گفت: هفتمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی حوزه علمیه خراسان به همت معاونت علمی این حوزه از ۱۴ تا ۲۱ مهرماه در مدرسه علمیه آیت اللّه العظمی خویی (ره) مشهد برپا می‌شود.

هفتمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامیبه گزارش  ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خراسان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسین کندری، معاون علمی حوزه علمیه خراسان بیان کرد: از زمان شیوع کرونا به دلایل شرایط خاص، یک‌سال این رویداد علمی فرهنگی برگزار نشد و یک‌سال نیز به‌صورت مجازی برگزار شد و امسال بعد از دو سال کرونایی به‌صورت حضوری در خدمت طلاب، اساتید و عموم علاقه‌مندان هستیم.

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از مباحثی که حوزه‌های علمیه باید عهده‌دار آن باشند، توجه به نیاز طلاب، تأمین کتاب‌های مدارس علمیه و خدمات اجتماعی نسبت به علوم و معارف اسلامی است، لذا برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی در اول سال تحصیلی در خصوص تأمین کتب مورد نیاز طلاب در سطوح مختلف و تجهیز کتابخانه‌های مدارس علمیه با تخفیف‌های صورت‌ گرفته می‌تواند اثرگذار باشد.

کندری با بیان اینکه امسال این نمایشگاه با حضور 140 ناشر به ‌صورت ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود که 15 ناشر آن عربی هستند، گفت: 12 هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه با تخفیف 20 درصدی برای شرکت‌کنندگان، 50 درصدی برای طلاب و 70 درصدی برای اساتید حوزه علمیه عرضه می‌شود.

وی با اشاره به افزوده شدن بخش حوزه کودک و نوجوان در هفتمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزه و معارف اسلامی، افزود: امسال با همت مدارس پیش حوزوی بخش کودک و نوجوان به این نمایشگاه افزوده شده است و علاوه بر آن لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیز عرضه می‌شود.

برگزاری 20 رویداد علمی

معاون علمی حوزه علمیه خراسان بیان کرد: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، بیش از 20 رویداد علمی رقم خواهد خورد و امیدواریم با همراهی اساتید و طلاب، شاهد اعتلای هرچه بیشتر این رویدادها باشیم.

کندری ضمن تقدیر و تشکر از دست‌اندرکارانی که برای راه‌اندازی این نمایشگاه تلاش کردند، افزود: مدیر حوزه علمیه خراسان، تولیت آستان قدس رضوی، شهرداری مشهد و مدرسه علمیه آیت‌الله العظمی خویی(ره) برای برگزاری این رویداد از هیچ تلاشی فروگذار نبودند.

هفتمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی حوزه علمیه خراسان به همت معاونت علمی این حوزه از 14 تا 21 مهرماه در مدرسه علمیه آیت الله العظمی خویی(ره) مشهد، از ساعت 8:30 تا 17 عصر دایر و  روزهای 17 و 19 مهرماه، بازدید ویژه بانوان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha