آغاز سال تحصیلی مؤسسه تخصصی دارالاعلام خوزستان
کد خبر: 4090473
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹

آغاز سال تحصیلی مؤسسه تخصصی دارالاعلام خوزستان

سرپرست مؤسسه تخصصی دارالاعلام لمدرسه اهل البیت خوزستان از آغاز سال تحصیلی جدید این مؤسسه خبر داد و گفت: رویکرد اصلی ما تربیت افراد متخصص و اثرگذار در جبهه مقابله با جریان‌های انحرافی وهابیت و سلفی‌گری است.

موسسه تخصصی دارالاعلام خوزستانحجت‌الاسلام سیدمحمد طالقانی‌زاده، سرپرست مؤسسه تخصصی دارالاعلام لمدرسه اهل البیت خوزستان، در گفت‌وگو با ایکنا از آغاز سال تحصیلی جدید این مؤسسه تخصصی خبر داد و گفت: رویکرد اصلی دارالاعلام خوزستان، تربیت افراد متخصص، اثرگذار و روزآمد در جبهه مقابله با جریان‌های انحرافی وهابیت و سلفی‌گری است.

وی افزود: در این راستا آموزش، پژوهش و تبلیغ را به عنوان عوامل اصلی تحقق این رویکرد در دستور کار قرار دادیم. در عرصه آموزش، دانش‌پژوه در طول چهار نیمسال تحصیلی، سرفصل‌های پیش‌بینی شده را آموخته و به آنها تسلط پیدا می‌کند. تلخیص کتب مهم در این زمینه و نگارش مقاله و ارائه کنفرانس‌های علمی از دیگر برنامه‌های طلاب در عرصه آموزشی است.

طالقانی‌زاده ادامه داد: در عرصه پژوهش، تشکیل نشست‌های علمی، نقد کتاب، آموزش مهارت‌های پژوهشی، دسترسی به منابع دست اول، مقالات و همراهی اساتید برای نگارش رساله علمی پایان دوره، برای دانش پژوهان در نظر گرفته شده است.

سرپرست مؤسسه تخصصی دارالاعلام لمدرسه اهل البیت خوزستان اظهار کرد: در عرصه مهم و تأثیرگذار تبلیغ نیز تلاش بر این بوده است که فضایی مناسب برای تمامی پژوهشگران فراهم شود تا بتوانند هم در تبلیغ میدانی و هم مجازی حضور پیدا کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این مؤسسه با توجه به وجود دانش آموختگانی که در طول فعالیت مؤسسه تربیت یافته‌اند، آمادگی دارد با دیگر مجموعه‌های فعال در این زمینه همکاری و هم‌افزایی بیش از پیش داشته باشد.

انتهای پیام
captcha