ردپای آمریکا و رژیم صهیونیستی در حوادث اخیر
کد خبر: 4091081
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵

ردپای آمریکا و رژیم صهیونیستی در حوادث اخیر

دانشگاه فرهنگیان استان البرز، 19 مهرماه در بیانیه‌ای با محکوم‌ کردن اقدامات هنجارشکنانه آشوبگران چند روز اخیر اعلام کرد: این حوادث با طراحی آمریکا، رژیم صهیونیستی و دنباله‌روهای آنها در کشور رقم خورد.

بیانیه

به گزارش ایکنا از البرز، دانشگاه فرهنگیان استان البرز، سه‌شنبه، 19 مهرماه در بیانیه‌ای با محکوم‌ کردن اقدامات هنجارشکنانه آشوبگران چند روز اخیر این حوادث با طراحی آمریکا، رژیم صهیونیستی و دنباله‌روهای آنها در کشور رقم خورد. در این بیانیه آمده است:

«این حوادث طراحی آمریکا، رژیم صهیونیستی و دنباله‌روهای آنها است، مشکل آنها با ایران قوی و مستقل و پیشرفت کشور است. ملت ایران در این حوادث قوی ظاهر شد و در آینده نیز هرجا لازم باشد شجاعانه وارد خواهد شد.

در شرایطی که پیشرفت‌های خیره‌کننده جمهوری اسلامی ایران امید دشمنان را در مقابله مستقیم با ایران مقتدر به یأس تبدیل کرده است، دشمنان غربی و صهیونیستی با کمک ایادی داخلی مزدور و غرب‌زده خود جنگی ترکیبی را علیه کشور عزیزمان آغاز کرده‌اند.

تحریم اقتصادی، القای ناامیدی، سیاه‌نمایی و بزرگ جلوه دادن مشکلات، کوچک نشان دادن پیشرفت‌های بزرگ، سم‌پاشی و دروغ‌پردازی‌های فراوان در شبکه‌های اجتماعی و دیگر فضاهای رسانه‌ای متعدد از جمله شگردهای دشمنان علیه ایران اسلامی است.

دانشگاه فرهنگیان استان البرز ضمن تجدیدمیثاق با آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی، امام راحل، شهدا و رهبر حکیم انقلاب امام خامنه‌ای و با محکوم‌ کردن اغتشاشات اخیر که منجر به تخریب اموال‌ عمومی، خسارت به بیت‌المال و ایجاد ناامنی شده است، حمایت خود را از نیروهای خدوم فراجا و تمامی خادمین به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده و خواستار آن است که قوه قضائیه با جدیت تمام با عناصر فتنه از جمله رسانه‌های داخلی و سلبریتی‌هایی که خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی کرده و برخی را فریب دادند تا علیه امنیت مردم دست به آشوب و اغتشاش بزنند، برخورد کند.»

انتهای پیام
captcha