همایش «جهاد تبیین و آگاه‌سازی» در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4092088
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۶

همایش «جهاد تبیین و آگاه‌سازی» در کرمان برگزار شد

همایش سراسری «جهاد تبیین و آگاه‌سازی» ویژه مدیران مدارس سراسر استان کرمان با ارتباط تصویری فرمانده کل سپاه و وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

همایش سراسری جهاد تبیین و آگاه‌سازی مدیران مدارس کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان، همایش سراسری جهاد تبیین و آگاه‌سازی ویژه مدیران مدارس متوسطه شهرستان کرمان(نواحی یک و دو، چترود، ماهان، گلباف، شهداد و راین) با ارتباط تصویری فرمانده کل سپاه و وزیر آموزش و پرورش عصر روز گذشته، ۲۳ مهرماه در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.

محمد علیرضایی، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان در حاشیه این همایش با بیان اینکه تعامل اثر بخش و مؤثری بین آموزش و پرورش و سپاه در استان کرمان وجود دارد گفت: بسیج فرهنگیان و بسیج دانش‌آموزی در راستای ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در خدمت نظام تعلیم و تربیت هستند.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف آموزشی و پرورشی، افزود: معلمان نقش مؤثری در جهاد تبیین و شناسایی ارزش‌های انقلاب اسلامی به مردم به‌ویژه نسل نوجوان و جوان دارند.

علیرضایی با بیان اینکه دانش‌آموزان مهمترین سرمایه‌های کشور هستند، تأکید کرد: باید با مهارت‌آموزی و آموزش مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان را در برابر آسیب‌های اجتماعی توانمند کنیم.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان از مدیران مدارس به عنوان پرچمداران اصلی نظام تعلیم و تربیت یاد کرد و توجه به مسائل تربیتی و پرورشی را در مدارس ضروری دانست.

علیرضایی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری «معلمان افسران سپاه تعلیم و تربیت کشور هستند» گفت: معلمان الگوی تأثیرگذار همه افراد جامعه بوده و هستند و مقام معظم رهبری همواره تأکید کرده‌اند که قدر معلم را بدانید.

مدیران مدارس متوسطه استان با حضور در محل سپاه پاسداران شهرستان‌های استان از طریق ارتباط تصویری در این همایش شرکت کردند.

انتهای پیام
captcha