آماده افتخارآفرینی برای ایران در مالزی هستم + صوت
کد خبر: 4092196
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴
مسعود نوری:

آماده افتخارآفرینی برای ایران در مالزی هستم + صوت

نماینده کشورمان در شصت‌ودومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی با اشاره به اینکه تمرینات منظمی را براساس آیین‌نامه انجام داده‌ام، گفت: آماده افتخارآفرینی برای میهن اسلامی هستم.

مسعود نوری قاری ممتاز کشور و نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی

شصت‌ودومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی بر اساس برنامه زمانی اعلام‌شده از سوی برگزارکنندگان این رویداد از 27 مهر تا دوم آبان‌ برگزار خواهد شد. بر همین اساس مسعود نوری، نماینده کشورمان در این مسابقات، عازم این کشور شده است.

وی قبل از اعزام به مالزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، در مورد میزان آمادگی خود برای حضور در این مسابقات گفت: پس از اینکه برای حضور در این رویداد انتخاب شدم کوشیدم که تمرینات منظمی داشته باشم و بتوانم در این رویداد مهم جهان اسلام نماینده شایسته‌ای باشم.

نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی افزود: در هفته‌های اخیر هم با نظارت استاد نصرت‌الله عارف حسینی، که به عنوان استاد همراه در مالزی حضور خواهند داشت، تمرینات خوب و منظمی را انجام دادم. علاوه بر این، در جلسات متعددی حضور یافتم و بر اساس آیین‌نامه مالزی به تلاوت پرداختم و خوشبختانه آمادگی لازم برای حضور در مسابقات را به دست آوردم.

وی اظهار کرد: آیین‌نامه سال 1394 مسابقات مالزی در دسترس من بود. در آن سال شهید منا محسن حاجی‌حسنی کارگر نماینده کشورمان بود و رتبه اول را به دست آورد. با توجه به اینکه به آیین‌نامه آخرین دوره مسابقات دسترسی نداشتم، به آیین‌نامه سال 94 اکتفا و آن را مطالعه و خودم را طبق آن تنظیم کرده‌ام.


بیشتر بخوانید؛

نماینده ایران؛ آغازگر شصت ودومین مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی


این قاری ممتاز کشورمان با تأکید بر اینکه معمولاً آیین‌نامه مسابقات مالزی با کمترین تغییرات در هر دوره مواجه است، گفت: اگر موارد اختلافی در آیین‌نامه دوره جدید با آیین‌نامه ادوار گذشته وجود داشته باشد، همانجا در جریان قرار خواهم گرفت.

نوری در مورد نوع استراتژی خود برای تلاوت در این رویداد بیان کرد: از هم‌اکنون برنامه‌ریزی لازم برای نوع تلاوت را انجام داده‌ام و از ملت شریف ایران و مخاطبان ایکنا التماس دعا دارم. با توجه به اینکه به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در این رویداد حضور دارم، امیدوارم که رتبه مناسبی را برای ایران کسب و نیز پرچم ایران را برافراشته کنم.

مسعود نوری متولد پنجم مهر 1358 و متأهل و دارای دو فرزند است. وی اکنون در حال نوشتن پایان‌نامه مقطع دکترایش در رشته مهندسی برق است. این چهره قرآنی به عنوان معاون مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بهره‌برداری تولید در شرکت مادرتخصصی تولید برق حرارتی مشغول به کار است و وظیفه این شرکت نظارت حاکمیتی بر نیروگاه‌های سراسر کشور است.

خبرگزاری ایکنا برای مسعود نوری در مسابقات مالزی و سایر نمایندگان کشورمان در رویدادهای بین‌المللی آرزوی موفقیت دارد.

گروه خبری ایکنا نیز برای انعکاس رسانه‌ای این مسابقات عازم مالزی شده است و دنبال‌کنندگان این مسابقات می‌توانند از طریق iqna.ir و صفحات این خبرگزاری در شبکه‌های اجتماعی آخرین خبرهای مسابقات را دنبال کنند.

کد
انتهای پیام
captcha