اجرای طرح «قرار دوازدهم» در کرمانشاه
کد خبر: 4094703
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵

اجرای طرح «قرار دوازدهم» در کرمانشاه

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه از اجرای هشتمین دوره طرح «قرار دوزادهم» با هدف تأمین وسایل گرمایشی و لباس گرم برای نیازمندان در استان خبر داد و گفت: این طرح در قالب قرار دوازدهم هر ماه برگزار می‌شود و علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، خدمات اجتماعی نیز ارائه خواهد شد.

حجت‌الاسلام میرزایی اوقاف کرمانشاه

مجید میرزایی، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از اجرای هشتمین دوره طرح «قرار دوزادهم» با تأمین وسایل گرمایشی و لباس گرم برای نیازمندان در استان خبر داد.

وی افزود: این طرح در قالب قرار دوازدهم هر ماه برگزار می‌شود و علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، خدمات اجتماعی نیز ارائه خواهد شد.

حجت‌الاسلام میرزایی اظهار کرد: ترویج معارف مهدوی و انتشار یاد و نام امام عصر(عج) از اهداف این طرح است و بقاع متبرکه پایگاه نشر فرهنگ انتظار و زمینه‌ساز فعالیت‌های مهدوی هستند.

معاون فرهنگی اوقاف کرمانشاه گفت: این طرح با هدف فراهم کردن امکان مشارکت مردمی و ارائه خدمات اجتماعی به محرومین از طریق مراکز افق بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این طرح زمینه مشارکت همگانی را فراهم و با ترویج فرهنگ انفاق، نوع‌دوستی و مواسات، خیرین را به سمت دستگیری از نیازمندان به نیابت امام عصر(عج) سوق می‌دهد.

حجت‌الاسلام میرزایی در پایان با بیان اینکه بقاع متبرکه مجری طرح قرار دوازدهم آماده جذب خیران با هر توان مالی تحت عنوان مهدی یاوران هستند، افزود: توجه به نیاز‌های مجاوران کم برخوردار بقاع متبرکه ضروری است و در هشتمین اجرای طرح قرار دوازدهم که آبان‌ماه در استان برگزار می‌شود تهیه و تأمین لوازم گرمایشی و لباس گرم نیازمندان در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha