تعطیلی مدارس ۸ شهر خوزستان در پی وقوع گردوخاک
کد خبر: 4096152
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

تعطیلی مدارس ۸ شهر خوزستان در پی وقوع گردوخاک

۴ پرواز ورودی و خروجی فرودگاه بین‌المللی اهواز در پی وقوع گرد و خاک شدید با تأخیر مواجه و همچنین مدارس 8 شهر خوزستان تعطیل شد.

وقوع پدیده گرد و خاک در اهوازبه گزارش ایکنا از خوزستان، ۴ پرواز ورودی و خروجی فرودگاه بین‌المللی اهواز امروز سه‌شنبه، 10 آبان به دلیل وقوع گرد و خاک شدید با تأخیر انجام می‌شود.

بنا بر اعلام اطلاعات پرواز فرودگاه بین‌المللی شهید سپهبد قاسم سلیمانی اهواز به دلیل وقوع گرد و خاک و کاهش شعاع افقی دید، ۴ پرواز ورودی و خروجی در این فرودگاه با تاخیر مواجه شده است. پرواز شماره ۲۵۵۰ هواپیمایی کارون از مبدا خارک و پرواز شماره ۵۶۴۱ هواپیمایی آتا از مبدا مشهد قرار بوده ساعت ۹:۳۰ و ۱۲:۵۰ انجام شوند با تاخیر انجام خواهند شد. همچنین پرواز شماره ۲۶۳۳ هواپیمایی کارون به مقصد رشت و پرواز شماره ۵۶۴۰ هواپیمایی آتا به مقصد مشهد با تاخیر انجام خواهد شد.

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی در پی وقوع گرد و غبار، در ساعت ۱۰:۳۰ امروز  دید افقی در اهواز به ۲۵۰ متر کاهش یافت. دید افقی در دزفول به ۱۵۰۰ متر، آبادان و بستان ۲۰۰۰ متر، ماهشهر، شادگان و  رامهرمز به ۳۰۰۰ متر رسیده است.

همچنین دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان از تعطیلی مدارس هشت شهرستان استان خوزستان و دانشگاه‌های اهواز خبر داد. بر این اساس مدارس اهواز، باوی، کارون، حمیدیه، رامشیر، شادگان، ماهشهر و هندیجان در بعد از ظهر امروز، ۱۰ آبان‌ تعطیل اعلام شده‌اند.

همچنین دانشگاه‌های اهواز نیز در بعد از ظهر امروز تعطیل شده‌اند.

انتهای پیام
captcha