«لبیک» نوجوانان فاطمی به ندای رهبری در قالب سرود
کد خبر: 4101097
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲

«لبیک» نوجوانان فاطمی به ندای رهبری در قالب سرود

مسئول واحد کودک و نوجوان حرم بانوی کرامت از تولید سرود «لبیک» در مرکز نوجوانان فاطمی با موضوع تبیین‌گری اغتشاشات، حمایت از نظام اسلامی و ضرورت تبعیت از رهبری برای عبور از مشکلات، خبر داد.

«لبیک» نوجوانان فاطمی به ندای رهبری در قالب سرودبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام مرتضی جعفری، مسئول واحد کودک و نوجوان حرم بانوی کرامت، از تولید سرود «لبیک» به همت واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت خبر داد و اظهار کرد: این سرود توسط گروه سرود سفیران کریمه مرکز نوجوانان فاطمی تولید شده است.

وی افزود: این سرود در دو هفته تولید شده و تمام بخش‌های آن از ایده تا اجرا توسط خادمان نوجوان فاطمی در دبیرستان ماندگار امام صادق(ع) شهر مقدس قم انجام شده است.

مسئول واحد کودک و نوجوان حرم بانوی کرامت ادامه داد: این سرود با مشارکت بسیج ادارات و با کارگردانی سیدامیرحسین موسوی و عرفان اسکندری، تهیه‌کنندگی احسان کهندانی، آهنگسازی و تنظیم حسن بینا، به سرپرستی حسین ایرانی تولید شده و شاعر این سرود علی اسحاق است.

وی گفت: این سرود با موضوع تبیین‌گری وقایع اخیر کشور، حمایت از نظام اسلامی و تبعیت از رهبری برای عبور از مشکلات تولید شده و در فضای مجازی و شبکه‌های استانی و ملی منتشر می‌شود.

انتهای پیام
captcha