انتقاد فرماندار کاشمر از حضور کمرنگ مسئولان در مراسم‌ دینی و مذهبی
کد خبر: 4101110
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۸

انتقاد فرماندار کاشمر از حضور کمرنگ مسئولان در مراسم‌ دینی و مذهبی

فرماندار کاشمر از حضور کمرنگ برخی مسئولان در مراسم‌ دینی و مذهبی به‌ویژه نماز جمعه انتقاد کرد.

امیر دایی صراف، فرماندار کاشمربه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، امیر دایی صراف، فرماندار کاشمر، شامگاه 29 آبان‌ماه، در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور رؤسای ادارات و نهادها، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی در حسینیه حسینی روستای کسرینه برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدای امنیت از جمله شهیدحسن براتی اظهار کرد: متأسفانه برخی مسئولان در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید براتی حضور نداشتند که باید مشخص شود این عدم حضور به چه دلیل بوده است.

وی بیان کرد: انتظار داشتیم مسئولان به‌صورت خودجوش به همراه کارکنانشان در این مراسم حضور می‌داشتند، اینکه برخی مدیران حتی در مراسم‌ تأکیدی کمرنگ حاضر می‌شوند، به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.

فرماندار کاشمر با بیان اینکه همه باید در این شرایط پای کار نظام و انقلاب باشیم و تمام تلاش خود را به‌کار بگیریم، تصریح کرد: فردی که کارگزار دولت است و مسئولیت بر عهده دارد و در جلسه‌ای شرکت نمی‌کند، قابل پذیرش نیست. متأسفانه حتی برخی مواقع مسئولان در نماز جمعه هم کمتر دیده می‌شوند، در این جلسه حدود 150 نفر از مسئولان حضور دارند که اگر در نماز جمعه هم همین تعداد بیایند قطعاً برخی مشکلات مردم در همان محل با مراجعه رفع می‌شود.

دائی صراف اظهار کرد: در شرایط حساس کنونی تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به مردم به‌کار گیرید، نباید اجازه دهیم مراجعه‌کنندگان در ادارات سرگردان و کارشان به زمین بماند و باید با سعه صدر و خویشتن‌داری، کار مردم را به موقع انجام دهیم.

وی همچنین با تأکید بر رعایت پدافند غیرعامل گفت: تمامی دستگاه‌های خدمت‌رسان باید تلاش خود را برای پایداری شبکه‌های توزیع به‌کار گیرند و نکات پدافند غیرعامل را در این شبکه‌ها به‌صورت جدی پیگیری و موارد آسیب‌پذیر احتمالی را با جذب اعتبارات و برنامه‌ریزی مرتفع کنند.

فرماندار کاشمر در پایان گفت: می‌طلبد پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور به خراسان رضوی که مربوط به کاشمر است، در دستور کار مسئولان دستگاه‌ها قرار گیرد، در این راستا ضمن پیگیری مصوبات، اگر در برنامه یا اجرای طرحی عقب هستیم با مدیران کل مذاکره و سهم شهرستان طلب شود.

انتهای پیام
captcha