مسئولان باید با تلاش شبانه‌روزی امید را به مردم القا کنند
کد خبر: 4102241
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶

مسئولان باید با تلاش شبانه‌روزی امید را به مردم القا کنند

امام‌جمعه ارومیه گفت: تمام سعی دشمن این است که مردم ما را ناامید کرده و جوانان را از آینده مایوس کنند، در مقابل تمام مسئولان باید با تلاش شبانه‌روزی امید را به مردم القا کنند.

سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه ۴ آذر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: صحنه‌گردانان جریان اغتشاشات هزینه زیادی برای ضربه زدن به کشورمان کردند ولی ملت ایران آنها را ناامید کرد و حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان بی‌نظیر بود و موجب ناامیدی بیشتر اغتشاشگران و حامیان آنها شد.

وی با بیان اینکه چهره اغتشاشگران کاملا آشکار شد و آنها با توهین به قرآن، پرچم کشور و مساجد چهره واقعی خود را نشان دادند، فزود: هرکس به مساجد، قرآن و اربعین حمله کند جنود ابلیس است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در خصوص برخورد با اغشتاشگران ادامه داد: اغتشاشگرانی که خسارت زدند و باعث جنایت شدند نباید با چند جوان اغفال شده که در حد چهار تا شعار در اغتشاشات حضور داشتند، به‌صورت یکسان مجازات و برخورد شود بلکه باید متناسب با جرایم‌شان و با عدالت مجازات شوند و با کسانی که جنایت کردند به صورت جدی برخورد شود.

وی بیان کرد: تمام سعی دشمن این است که مردم ما را ناامید کرده و جوانان را از آینده مایوس کنند، در مقابل تمام مسئولان باید با تلاش شبانه‌روزی امید را به مردم القا کنند.

حجت‌الاسلام قریشی تصریح کرد: دانشمندان ایرانی به مباحث علمی جدید که در دست چند کشور است، دست یافته و اخباری که هر روز از پیشرفت‌های علمی کشور منتشر می‌شود به این مهم اشاره می‌کند و دشمنان با مشاهده این موفقیت‌ها برای جلوگیری از پیشرفت کشور توطئه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در دین اسلام ناامیدی از بزرگترین گناهان است و مومن نباید در زندگی از گشایش و فرج خدا ناامید و مایوس شود، خاطرنشان کرد: کسانی که به خداوند ایمان دارد، ناامیدی بر آنها حاکم نمی‌شود و حتی در شرایط سخت‌تر ایمان و امیدشان چند برابر می‌شود.

امام‌جمعه ارومیه با بیان اینکه کشور با سرعت حرکت می‌کند و به گسترش روابط با کشورها می‌پردازد، گفت: دشمنان با مشاهده این پیشرفت‌ها تصور می‌کنند اگر در کمترین زمان ایران کنترل نشود این مملکت را نمی‌توانند بشکنند بنابراین با اغتشاشات می‌خواهند جلوی آن را بگیرند.

وی بر لزوم تقویت وحدت تاکید کرد و گفت: در بین اقوام و مذاهب آذربایجان غربی وحدت برقرار است.

 

انتهای پیام
captcha