نمایش «سفینه نور» در مازندران به روی صحنه رفت
کد خبر: 4106193
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳

نمایش «سفینه نور» در مازندران به روی صحنه رفت

نمایش «سفینه نور» به مناسبت ایام فاطمیه(س) به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا کامیاب در 10 شهرستان مازندران به روی صحنه رفت.

نمایش سفینه نوربه گزارش ایکنا از مازندران، نمایش «سفینه نور» به نویسندگی و کارگردانی «محمدرضا کامیاب» جدیدترین اثر تولیدی مؤسسه شهید مطهری بابل، با همکاری معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران، به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) در ۱۰ شهرستان استان مازندران به روی صحنه رفت.

دستیاری کارگردانی این نمایش را پیمان چمنی برعهده دارد و علیرضا رهنماییان به عنوان نورپرداز، محمدرضا سعیدی‌زند به عنوان مسئول صدا و تدوین، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر درخشنده به عنوان مشاور کارگردان، حسین رجب‌زاده، به عنوان مسئول نقلیه، مؤسسه شهید مطهری، به عنوان مجری طرح در این نمایش همکاری دارند.

پیمان چمنی، مبین فروتن، ابوالفضل ابراهیم‌زاده، محمدکاظم جانعلی‌زاده، احسان مرزبانیان، بهنام خدادادی، حسن‌پور، ابوالفضل اصغرزاده، محمد نجفی، محمدامین رجبی، نیما یگانه به عنوان بازیگر، ایفاگر نقش در این نمایش هستند.

نمایش «سفینه نور» با بیش از ۱۰ بازیگر و عوامل از شهرستان بابل، مهمان شهرهای مختلف استان مازندران است.

اولین اجرای این نمایش امروز، ۲۰ آذرماه در مجتمع فرهنگی شهید سلمان‌نژاد شهرستان رامسر، غربی‌ترین شهرستان استان مازندران به روی صحنه رفت و تا ۶ دی‌ماه با بیش از ۳۰ اجرا در شهرهای مختلف استان مازندران به اجرا در خواهد آمد.

انتهای پیام
captcha