ایده‌های قرآنی در چهارمحال‌وبختیاری فراخوان شدند
کد خبر: 4106666
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵

ایده‌های قرآنی در چهارمحال‌وبختیاری فراخوان شدند

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به حمایت این ستاد از ایده‌های مبتکرانه قرآنی، گفت: علاقه‌مندان تا ۲۵ آذرماه می‌توانند ایده‌ها و طرح‌های قرآنی خود را از طریق پیام رسان‌های گپ و ایتا، به ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ارسال کنند.

ایده های قرآنی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی ستاد فهما در استان، محمدرضا مظاهری، مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اظهار کرد: فعالیت‌های قرآنی در پیشانی فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بوده و حمایت از ایده‌ها و برنامه‌های قرانی در دستور کار ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور قرار گرفته است.

مظاهری با تأکید بر اینکه، تمامی فعالان قرآنی استان می‌توانند ایده‌های خود را ارائه کنند، افزود: در این راستا، این ستاد در نظر دارد ضمن شناسايی برنامه‌های مؤثر و موفق و همچنين ايده‌های عملياتی مبتكرانه در حوزه قرآن در سطح استان، متناسب با مأموريت‌های ستادی خود، از آن‌ها حمايت کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد تأکید کرد: تمامی فعالان قرآنی می‌توانند ایده‌های خود را در محورهای مطالبات رهبر معظم انقلاب در خصوص فعاليت‌های قرآنی و توجه به نقش مسجد و خانواده در نشر و توسعه معارف قرآنی جهت بررسی و تصویب حمایتی به ستاد استان ارسال کنند.

مظاهری آخرین مهلت ارسال ایده‌ها را ۲۵ آذرماه اعلام کرد و گفت: بيشترين اثرگذاری و كمترين هزينه، مردمی بودن، فراگیر بودن و تناسب با اولويت‌ها و مقتضيات جامعه، از جمله شاخص‌های ارزیابی طرح‌های موفق جهت تخصیص اعتبار حمایتی به‌شمار می‌رود.

وی همچنین جدید و ابتکاری بودن، داشتن قابلیت اجرا و تأثیرگذاری را از شاخص‌های ارزیابی در انتخاب ایده‌های برتر عنوان کرد و افزود: نهادهای فعال در حوزه دین و فرهنگ برای پیشبرد اهداف خود در جامعه اسلامی راهی به‌جز تقویت برنامه‌های قرآنی و بهره‌گیری از آموزه‌های قرانی ندارند.

مظاهری با تأکید بر تأثیر فعالیت‌های قرآنی در اصلاح سبک زندگی آحاد مردم جامعه، تصریح کرد: برگزاری محافل قرآنی در مساجد، راه‌اندازی مهدهای قرآنی، تجلیل از خادمان، نخبگان و فعالان قرانی در قالب طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم»، اجرای طرح ملی «کوثر رسالت» در قالب دوره‌های آموزشی هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی و برگزاری مسابقات ملی «مدهامتان» از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های قرآنی انجام شده طی سال‌های گذشته در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بوده است.

وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند ایده‌ها و طرح‌های قرآنی خود را با محورهای یاد شده از طریق آیدی @arzaniasie در پیام رسان‌های گپ و ایتا، به ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha