کارگاه آموزش قرآن در آمل برگزار شد
کد خبر: 4109083
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲

کارگاه آموزش قرآن در آمل برگزار شد

کارگاه آموزشی قرآن کریم با محوریت لحن از سوی اداره امور قرآنی اوقاف و اموری خیریه مازندران در آستانه امامزاده ابراهیم(ع) آمل برگزار شد.

حجت الاسلامی مصطفی سیفی کناری

حجت‌الاسلام مصطفی سیفی‌کناری، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، گفت: کارگاه آموزشی قرآن کریم با محوریت لحن، اول دی‌ماه در آستانه امامزاده ابراهیم(ع) آمل برگزار شد.

وی با بیان اینکه این کارگاه آموزشی در جهت بالا بردن سطح کیفی قاریان و حافظان قرآن کریم برگزار شد، افزود: در این دوره یک روزه، استاد محسن یاراحمدی، داور و مربی قرآن کریم، به تبیین بخش لحنی قرآن پرداختند.

سیفی‌کناری با بیان اینکه برگزاری این دوره‌های آموزشی، با استقبال خوب جامعه قرآنی استان مازندران همراه بود، تصریح کرد: فعالان قرآنی مازندرانی با ارتباط با واحد امور قرآنی، خواستار استمرار برگزاری این دوره های آموزشی قرآن در سطح استان شدند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی امور قرآنی اوقاف، در جهت بالا بردن سطح کیفی نخبگان قرآنی، کارگاه و دوره‌های آموزشی  مختلفی در  آینده برگزار خواهیم کرد.

کارگاه آموزشی قرآن کریم بخش لحن در آمل
کارگاه آموزشی قرآن کریم بخش لحن در آمل
 
انتهای پیام
captcha