انگیزه و امید در جامعه تقویت شود
کد خبر: 4109194
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹

انگیزه و امید در جامعه تقویت شود

رئیس سازمان بسیج اساتید لرستان با بیان اینکه دشمن از طریق جنگ نرم، تلاش می‌کند مردم به‌ویژه جوانان را از وضعیت و شرایط فعلی کشور، ناامید کند، گفت: نسل جوان باید دستاوردهای نظام را ببینند تا انگیزه و امید در جامعه تقویت شود.

جلسه قرارگاه  شهید فخری زادهبه گزارش ایکنا از لرستان، نشست مقدماتی برنامه‌ریزی برای برگزاری اردوهای دانشجویی راهیان پیشرفت(قرارگاه شهید فخری‌زاده) جمعه، دوم دی‌ماه به ریاست علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید لرستان برگزار شد.

علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در این نشست گفت: به‌رغم اینکه دشمن، انواع توطئه‌ها و تحریم‌ها را اجرا کرده است نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیشرفت‌ها و دستاوردهای مهمی در بخش‌های گوناگون داشته است که نیاز است نسل نوجوان و جوان، به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان، این دستاوردها را ببینند تا انگیزه و امید در جامعه، تقویت شود.

وی افزود: دشمن از طریق جنگ نرم، به‌صورت پیوسته، تلاش می‌کند مردم به‌ویژه جوانان را از وضعیت و شرایط فعلی کشور، ناامید کند که در مقابل، ما باید با برگزاری برنامه‌های مختلف و متنوع امیدآفرین همچون اردوهای راهیان پیشرفت(قرارگاه شهید فخری‌زاده)، موفقیت‌ها و دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش، معرفی و تبیین کنیم.

اردوهای دانشجویی راهیان پیشرفت(قرارگاه شهید فخری‌زاده) با همکاری معاونت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان، سازمان بسیج اساتید استان لرستان، سازمان بسیج دانشجویی استان لرستان و سایر ادارات و دستگاه‌های اجرایی لرستان برگزار می‌شوند.

در نشست برنامه‌ریزی اردوهای راهیان پیشرفت (قرارگاه شهید فخری‌زاده)، محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، شهرام رهنما، مدیر حوزه ریاست دانشگاه لرستان، میثاق حیدری، رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، محسن کریمی، مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان و سایر اعضاء نیز دیدگاه‌های خود را برای برگزاری هرچه کیفی‌تر و اثرگذارتر اردوهای دانشجویی راهیان پیشرفت، بیان کردند.

انتهای پیام
captcha