آیین استقبال از شهید گمنام در شاهین‌دژ برگزار شد
کد خبر: 4109684
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۵

آیین استقبال از شهید گمنام در شاهین‌دژ برگزار شد

آیین استقبال از شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم در شاهین‌دژ برگزار شد.

آیین استقبال از شهید گمنام در شاهین‌دژ برگزار شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار منصور یوسفی فرمانده سپاه شاهین‌دژ شب گذشته 4 دی در آیین استقبال از شهید گمنام دفاع مقدس که با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا، مسئولین و آحاد مردم برگزار شد، گفت: یادوخاطره شهدای گلگون‌کفن نظام اسلامی برای همیشه در کشورمان جاویدان است.

وی با بیان اینکه مهمترین درسی که شهدا به ما دادند، استقامت و پایبندی در راه ارزش‌های انقلاب است، ادامه داد: شهدا به پای عهد و پیمان خود با امام راحل ماندند و انتظار دارند، ما نیز چنین رفتار کرده و گوش به فرمان ولایت بوده و تابع ایشان باشیم، تا کشورمان همچنان با سربلندی رو به جلو حرکت کند.

فرمانده سپاه شاهین‌دژ از آحاد مردم برای حضور باشکوه در آیین استقبال از پیکر این شهید گمنام قدردانی کرد و بیان داشت: این قبیل حضورها ضمن اینکه برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان دلگرم‌کننده است، برای دشمنان به معنای‌واقعی‌کلمه مایوس‌کننده است.

یوسفی ضمن ابراز تاسف از اینکه دشمنان در چند هفته اخیر ضمن سوءاستفاده از بی‌بصیرتی یک عده کشورمان را دچار اغتشاش و ناآرامی کردند، گفت: ایادی استکبار جهانی از این نکته غافل هستند، که ملت بزرگ ایران اسلامی تبعیت از ولی‌فقیه را وظیفه شرعی و قانونی خود می‌دانند و هرگز از ولی‌امرمسلمین روی برنمی‌گردانند.

انتهای پیام
captcha