ویژگی مهم شهدا، وقت‌شناسی و حضور در صحنه است
کد خبر: 4110003
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳

ویژگی مهم شهدا، وقت‌شناسی و حضور در صحنه است

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: وقت شناس بودن و حضور به موقع در میدان از ویژگی‌های مهم شهدا است و بعد از ۴۳ سال این انقلاب با وجود توطئه‌های دشمنان، با تقدیم جان، مال و خون این فرزندان حفظ شده است.

حجت الاسلام موسوی‌فردبه گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز دوشنبه ۵ دی در مراسم تشییع پیکر مطهر یک شهید گمنام در شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، با اشاره به تشییع پیکرهای ۴۰۰ شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در سراسر کشور، گفت: حضرت فاطمه(س) بانویی است که برای پایداری راه امامت یکه و تنها قیام کرد.

وی با بیان اینکه عمود خیمه انقلاب اسلامی، انقلاب فاطمی است، ‌با اشاره به ایثار شهدا گفت: شهدا زندگی خود را خالصانه در راه خدا فدا کردند و شهادت، پاداش زندگی مجاهدانه آنها اس و اگر ما نیز هم اهل مجاهدت و حرکت در مسیر اهل بیت(ع) باشیم اين فضا برای ما مهیا می‌شود.

موسوی‌فرد ادامه داد: وقت شناس بودن و حضور به موقع در میدان از ویژگی‌های مهم شهدا است و بعد از ۴۳ سال این انقلاب با وجود توطئه‌های دشمنان، با تقدیم جان، مال و خون این فرزندان حفظ شده است.

امام جمعه اهواز با بیان این‌که ملت ما همیشه با بصیرت و حضور در صحنه، نقشه‌های دشمن را خنثی کرده است، گفت: امروز دشمن ترکیبی روی آورده و با مبنای شناختی و ادراکی بر ذهن و فکر جوانان و نوجوانان ما اثر می‌گذارد. از این رو باید مراقب باشیم.

 

انتهای پیام
captcha