سالن‌های ورزشی ساخته شده توسط بسیج در اختیار مردم قرار می‌گیرد
کد خبر: 4110517
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱

سالن‌های ورزشی ساخته شده توسط بسیج در اختیار مردم قرار می‌گیرد

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: همه سالن‌های ورزشی که توسط بسیج ساخته شده است، باید در اختیار همه مردم قرار گیرد چرا که این سالن‌ها در انحصار سپاه و بسیج نیست.

حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی 8 دی در دیدار با قهرمانان ورزشی، مدال‌آوران و روسای هیئت‌های ورزشی استان که در سالن جلسات شهید باکری ارومیه با همت بسیج ورزشکاران استان برگزار شد، گفت: یک ورزشکار و قهرمان ملی فقط متعلق به خودش، خانواده‌اش و مردم شهرش نیست، بلکه متعلق به همه ملت بزرگ ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: کاستی‌هایی در همه عرصه‌ها از جمله ورزش نیز وجود دارد، ولی باید بر مشکلات غلبه کرد، چون ایمان داریم، فروغ روشنایی، پیروزی و گشایش افتصادی رخ خواهد داد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه افق روشنی توام با اقتدار، عزت و صلابت را در پیش رو داریم، اضافه کرد: ما ملت ایران مرد مبارزات سخت هستیم، امروز در سراسر جهان هرکس نام پوریای ولی را می‌شنود، سرسختی، صلابت، مردم‌داری و مودت به ذهنش خطور می‌کند، ما در تاریخ ورزش خود غلام‌رضا تختی داشته و تختی‌ها را پرورش خواهیم داد.

شهسواری عفت زنانه، غیرت مردانه و عزت ملی را کلیدواژه‌های موفقیت در همه عرصه‌های بین‌المللی از جمله ورزش دانست و گفت: هدف از ورزش یک هدف نهایی و غایی است و آن اعتلای روح و روان است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: هر یک ورزشگاهی که باز می‌شود، بدون تردید در یک بیمارستان بسته می‌شود، چون منشا همه آسیب‌های اجتماعی غفلت از ورزش است.

وی ادامه داد: ورزش قهرمانی روح مردم‌داری و کار جمعی و تیمی را به جامعه اسلامی تزریق می‌کند، کما اینکه بر این باور هستیم یک ورزشکار فقط به خودش متعلق نیست، بلکه متعلق به سراسر ملت ایران است.

وی خاطرنشان کرد: یک ورزشکار برای اینکه به اهداف خود در سطح کلان دست پیدا کند، رنج‌های زیادی را متحمل می‌شود ولی علم را نباید بر زمین بگذارد، جامعه ما لایق بهترین‌ها بوده، مردان غیور، زنان عفیف، سرزمین پهناور، تاریخ چند هزار ساله و طبیعت بکر دارد، پس می‌توانیم به قله‌های رفیع برسیم.

شهسواری اضافه کرد: همه سالن‌های ورزشی که توسط بسیج ساخته شده است، باید در اختیار همه مردم قرار گیرد چرا که این سالن‌ها در انحصار سپاه و بسیج نیست.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به فرا رسیدن ۹ دی اشاره کرد و گفت: این روز یادآور بصیرت ملی، ایستادگی و مقاومت ملتی است، که با همه توان مقابل دشمنان خود ایستادند.

انتهای پیام
captcha