مسلمانان فریب وعده و توطئه‌های دشمنان را نخورند
کد خبر: 4110760
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۶
ماموستا محمودی:

مسلمانان فریب وعده و توطئه‌های دشمنان را نخورند

امام‌جمعه پیرانشهر با اشاره به حماسه 9 دی‌ماه گفت: مسلمانان فریب وعده و توطئه‌های دشمنان را نخورند و با بصیرت و بینش خود فرصت توطئه و دشمنی را از ایادی استکبار جهانی بگیرند.

9 دی به فرصتی برای تجدیدپیمان با ولایت تبدیل شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ماموستا مصطفی محمودی، امام‌جمعه پیرانشهر، روز گذشته، 9 دی در تجمع بزرگداشت روز بصیرت که در مسجد جامع پیرانشهر برگزار شد، گفت: بصیرت و تعهد ملت ایران به نظام اسلامی موضوعی است که حتی دشمنان انقلاب هم به آن اذعان دارند.

وی ادامه داد: 9 دی‌ماه ضمن اینکه شعله‌های فتنه دشمنان را خاموش کرد، بلکه بصیرت ملت ایران را به جهان نمایان کرده و به دشمنان نشان داد، توطئه، فریب و وعده‌های دروغین آنها در بین این ملت جایگاهی ندارد.

محمودی با بیان اینکه 9 دی به عنوان یک روز تاریخی و روز میثاق امت با ولایت از آن یاد می‌شود، خاطرنشان کرد: به واسطه راهپیمایی باشکوه این روز آشوب و فتنه به پایان رسید و بصیرت ملت در معرض نمایش گذاشته شد.

وی با اشاره به این روز مهم و تاریخی، ادامه داد: از مسلمانان می‌خواهم فریب وعده و توطئه‌های دشمنان را نخورند و با بصیرت و بینش خود فرصت توطئه و دشمنی را از ایادی استکبار جهانی بگیرند.

امام‌جمعه پیرانشهر با اشاره به اینکه، حماسه باشکوه 9 دی از آنجایی در تاریخ سیاسی کشورمان حایز اهمیت است، که به یک فرصت برای تجدیدپیمان با ولایت تبدیل شد، بیان داشت: در این روز بزرگ ملت ایران آرمان‌های انقلاب و اهداف شهدا را بازخوانی کردند.

انتهای پیام
captcha