دوره «آموزش مهارت‌های پاسخگویی در فضای مجازی» در قم برگزار می‌شود
کد خبر: 4111159
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳

دوره «آموزش مهارت‌های پاسخگویی در فضای مجازی» در قم برگزار می‌شود

اولین دوره شبهه‌شناسی و پاسخ‌گویی با موضوع «آموزش مهارت‌های پاسخ‌گویی در فضای مجازی» به همت مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه با همکاری مرکز علمی تربیتی مهدیه قم برگزار می‌شود.

دوره آموزش مهارت‌های پاسخ‌گویی در فضای مجازیبه گزارش ایکنا از قم، اولین دوره شبهه‌شناسی و پاسخ‌گویی با موضوع «آموزش مهارت‌های پاسخگویی در فضای مجازی» به همت مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه با همکاری مرکز علمی تربیتی مهدیه قم برگزار می‌شود.

در این دوره آموزشی، مبانی و اصول تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی توسط حجت‌الاسلام والمسلمین پیشاهنگ، تکنیک‌های مناظره و گفت‌و‌گو توسط حجت‌الاسلام والمسلمین برته، جریان‌شناسی رسانه از سوی صدرایی‌عارف، آشنایی با خبرنویسی توسط حجت‌الاسلام والمسلمین اسفندیار، مهارت‌های کنشگری توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سیدنژاد و یادداشت‌نویسی توسط حجت‌الاسلام والمسلمین هادی‌منش تدریس می‌شود.

برگزاری دوره آموزشی به‌صورت حضوری و مجازی، ارائه گواهی شرکت در دوره چاپ و نشر آثار برتر در نشریات و فضای مجازی، پرداخت حق‌الزحمه برای آثار پذیرفته شده و امکان ادامه همکاری در زمینه پاسخ‌گویی از مزایای شرکت در این دوره به‌شمار می‌رود.

مهلت ثبت‌نام برای شرکت در این دوره از 10 تا 14 دی‌ماه و برگزاری آن در تاریخ 15 و 16 دی‌ماه است.

انتهای پیام
captcha