آغاز ثبت‌نام دوره‌های جدید قرآنی در مهد قرآن خوانسار
کد خبر: 4112095
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸

آغاز ثبت‌نام دوره‌های جدید قرآنی در مهد قرآن خوانسار

ثبت‌نام دوره‌ جدید کلاس‌های قرآنی، ورزشی، هنری و ... از سوی موسسه مهد قرآن کریم شهرستان خوانسار آغاز شد.

مهد قرآن خوانساربه گزارش ایکنا، ثبت‌نام دوره جدید کلاس‌های قرآنی، ورزشی، هنری و ... از سوی مؤسسه فرهنگی ـ مردمی مهد قرآن کریم شهرستان خوانسار آغاز شد.

از جمله این کلاس‌ها می‌توان به دوره حفظ قرآن کریم در اجزای مختلف ویژه تمام سنین، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، مفاهیم، تفسیر، نهج‌البلاغه، تجوید، صوت و لحن، تدبر در قرآن و مداحی ویژه پسران اشاره کرد.

همچنین کلاس آیین همسرداری با استفاده از قرآن، خودشناسی با استفاده از قرآن، حفظ جزء 30 همراه با بازی و آموزه‌های تربیتی، کلاس پیش طلایی و پیش دبستانی، تکواندو، آمادگی جسمانی و ژیمناستیک و خیاطی نیز در این مؤسسه برگزار می‌شود.

از دیگر کلاس‌های این موسسه می‌توان به کلاس‌های حفظ جزء 30 ویژه جوانان و نوجوانان و روخوانی همراه با تجوید و ترجمه ویژه بانوان اشاره کرد. این دوره‌ها و کلاس‌ها در بقعه امامزاده احمد(ع)، مسجد ابوالفضل سنگ شیر، حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) قودجان، روستای دوشخراط، مسجد رضوی، مسجد میرزا علی نقی، مسجد ابوالفضل (ع) سونقان، مسجد صاحب زمان(عج)  سه راه سرهنگ، هشتاد دستگاه، حسینیه علی اکبر(ع)، منظریه بیت‌الزهرا(س)، منظریه مسجد علی بن ابیطالب(ع)، مسجد فاطمیه خیابان سپاه، مسجد فاطمیه شهرک یاسر یک و مسجد ارسور برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به منظور ثبت نام برای حضور در این دوره‌ها و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های  57770267 و 57772228  با پیش شماره 031 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha