ترویج مکتب شهید سلیمانی برای نسل جوان ضروری است
کد خبر: 4112163
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳

ترویج مکتب شهید سلیمانی برای نسل جوان ضروری است

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باید بین جوانان کشور ترویج و تبدیل به الگوی مناسبی برای جوانان شود.

مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، مصطفی مثنوی، جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 14 دی‌ماه در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور کارکنان مدیریت درمان در سالن اجتماعات این سازمان، با اشاره به اینکه دشمن‌شناسی و ولایتمداری دو رکن اصلی مکتب شهید سلیمانی محسوب می‌شود، اظهار کرد: مکتب حاج قاسم الگوی مناسب برای جوانان است که باید مواضع سیاسی، امنیتی، اجتماعی و اقتصادی و سبک زندگی شهید سلیمانی برای عموم تبیین شود.

وی با تأکید بر اینکه مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باید بین جوانان کشور ترویج و تبدیل به الگوی مناسبی برای جوانان شود، افزود: سردار حجازی نقل می‌کردند: حاج قاسم قبل از رفتن به آخرین سفر خود که به شهادت منجر شد، در فرودگاه به وی گفتم شما چه در جبهه‌های دفاع مقدس و سال‌ها مبارزه به گروه‌های تروریستی همچون داعش در سوریه و عراق هنوز شهید نشده‌اید و در آن لحظه این شهید والامقام گفتند: دعا کردم که به‌دست آمریکایی‌های تروریست به شهادت برسم.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: در سال ۸۴ مقام معظم رهبری در یک جلسه‌ای حاج قاسم را شهید زنده توصیف می‌کند، رهبری ادامه دادند: برخی‌ها خوب تصمیم می‌گیرند و خوب حرف می‌زنند اما خوب عمل نمی‌کنند اما حاج قاسم در این مورد هم برتر بودند و بهترین تصمیم‌ها را می‌گرفتند.

مثنوی در ادامه ابراز کرد: تلاش‌های خالصانه حاج قاسم در امر بین‌المللی مقاومت، در تاریخ تاریک و اذهان شوم دشمنان قسم خورده ایران اسلامی، آمریکا و اسرائیل خواهد ماند و راه او توسط سربازان تحت امر ولایت و دلبستگان مقاومت با قوت ادامه خواهد داشت.

وی در پایان یادآور شد: حضور پرشور و آگاهانه اقشار مختلف مردم در مراسم گرامیداشت حاج قاسم نشان از نفوذ معنوی در قلوب اقشار مختلف مردم است.

انتهای پیام
captcha