ضرورت معرفی مفاخر و شخصیت‌های اردبیل به نسل جوان
کد خبر: 4113644
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹

ضرورت معرفی مفاخر و شخصیت‌های اردبیل به نسل جوان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل با تاکید بر اینکه بایستی ما هم نقش خود را در معرفی هویت و تاریخ اردبیل ایفا کنیم، گفت: شخصیت‌ها و مفاخر متعددی در فرهنگ اردبیل موثر هستند که لازم است برای نسل جوان معرفی شوند.

اباصلت ابراهیمی رئیس فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیلاباصلت ابراهیمی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل اظهار کرد: به شکرانه نزول رحمت الهی و بارش اولین برف پاییزی در اردبیل، دومین فستیوال «یک روز داغ برفی» ساعت 10 صبح چهارشنبه 21 دی‌ماه در محوطه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف زمستانه با هدف ارتقای نشاط اجتماعی گفت: این فستیوال خانوادگی به همراه برنامه‌های شاد و متنوع برگزار خواهد شد که از عموم شهروندان جهت شرکت در این برنامه شاد دعوت می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل همچنین با اشاره به برگزاری جشن ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر نیز در این فستیوال افزود: پویش دلنوشته برف نو سلام و فراخوان عکس روزهای برفی که مهلت ارسال آثار تا 30 دی‌ماه است از دیگر برنامه‌های زمستانه شهرداری است.

وی از اجرای طرح‌‌های گردشگری در فرهنگسراها و محلات اردبیل و اجرای طرح زنگ‌ گردشگری در مدارس و محلات اردبیل خبر داد و گفت: با توجه به اینکه اردبیل میزبان رویداد 2023(پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو) است، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل در راستای اجرای طرح‌های گردشگری، طرح زنگ گردشگری در محلات اردبیل(فرهنگسراها و مدارس) را برگزار می‌کند.

ابراهیمی با اشاره به ظرفیت محله‌ها و مشارکت شهروندان در توسعه فرهنگی و اجتماعی گفت: هدف از برگزاری این طرح معرفی و شناخت تاریخ و هویت اردبیل در قالب اجرای برنامه‌ها، مراسمات و کارگاههای آموزشی است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل با تاکید بر اینکه بایستی ما هم نقش خود را در معرفی هویت و تاریخ اردبیل ایفا کنیم، گفت: شخصیت‌ها و مفاخر متعددی در فرهنگ اردبیل موثر هستند که لازم است برای نسل جوان معرفی شود.

دبیر خبر: ابراهیم عزیززاده

انتهای پیام
captcha