جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر در چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد
کد خبر: 4116156
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶

جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر در چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال‌وبختیاری گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به‌صورت ملموس برای تمام اقشار بیان شود، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در برنامه‌های دهه فجر معیار باشد و اقدامات دستگاه‌های اجرایی در تمامی حوزه‌ها دقیق و به‌هنگام اطلاع رسانی شود.

محسن حسین میرزایی، معاون سیاسی استاندار چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، محسن حسین‌میرزایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار امروز، یکم بهمن‌ماه در «جلسه هماهنگی اطلاع‌رسانی برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری» با اشاره به اینکه جسارت بیگانگان به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم می‌کنیم، اظهار کرد: آرامش، امنیت و عزت امروز کشور مدیون اقتدار سپاه است، اگر سپاه نبود امروز باید در میدان آزادی با داعش مبارزه می‌کردیم.

حسین‌میرزایی افزود: خواص، مطالبه‌گران، انقلابیون و افراد مدعی باید در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی وارد عمل شوند اما در چند ماه گذشته برخی خواص سکوت کردند. 

وی با بیان اینکه برای پایداری انقلاب اسلامی خون‌های زیادی ریخته شده است، گفت: در چند ماه اخیر بسیاری از آقایان به اصطلاح مطالبه‌گر از مقام معظم رهبری و سپاه حمایت نکردند، ولایت‌مداری موجب عاقبت‌بخیری می‌شود. 

حسین‌میرزایی با تأکید بر اینکه خانواده‌هایی در ایران داریم که چند جوان رشید خود را به برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی به جبهه فرستادند، بیان کرد: به خانواده شهدا در این ایام توهین شد اما این خواص موضع‌گیری نکردند، همه وظیفه داریم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی سه عنصر به‌صورت بارز وجود دارد، اولین عنصر رهبری داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری است، حضور پرشور مردم و هدف الهی دیگر عناصر پیروزی بودند، هرجا مردم نقش‌آفرینی کردند باعث پویایی و پیروزی شد. 

وی با تأکید بر اینکه در برگزاری برنامه‌های دهه فجر نقش اصلی با مردم است، یادآور شد: برنامه‌های دهه محرم به‌علت مردمی بودن قرنهاست که ماندگار شده و هم‌چنان پرشور برگزار می‌شود. 

حسین‌میرزایی با اشاره به اینکه گفتمان امامین انقلاب اسلامی و شهدا فاخر است، گفت: اگر از این گفتمان ناب فاصله بگیریم، شبهه در اذهان ایجاد می‌شود، باید این گفتمان در جامعه احیا شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بیان کرد: علاوه بر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، باید به سمت تأثیرگذاری این برنامه‌ها برویم تا افراد دچار تغییر نگرش شوند.

وی با بیان اینکه در بین جوانان و نوجوانان شبهات بسیاری ترویج پیدا کرده است، بیان کرد: باید برنامه‌های بصیرت افزا در دستور کار قرار بگیرد و امید در جامعه افزایش پیدا کند.

حسین‌میرزایی با تأکید بر اینکه باید از التهاب‌آفرینی در جامعه جلوگیری کنیم، گفت: برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی باید امیدآفرین باشند، همچنین باید هر کمیته یک برنامه خلاقانه و ابتکاری داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به‌صورت ملموس برای تمام اقشار بیان شود، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در برنامه‌های دهه فجر معیار باشد و اقدامات دستگاه‌های اجرایی در تمامی حوزه‌ها دقیق و به‌هنگام اطلاع رسانی شود.

ضرورت تقویت انسجام مردم و مسئولان

در ادامه مهران مرادی، مدیرکل حوزه استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید برای امر اطلاع‌رسانی فوراً کمیته‌های ۹گانه تشکیل شوند، اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را برای مقابله با جنگ روانی دشمن به‌خوبی بیان شوند. 

وی افزود: تقویت روابط‌عمومی‌ها در شورای اداری مورد تأکید استاندار چهارمحال و بختیاری قرار گرفت و مدیران روابط‌عمومی اگر مانعی در حوزه اطلاع‌رسانی دارند، این مسئله را برای پیگیری اطلاع دهند. 

مرادی با تأکید بر اینکه دشمن به‌دنبال ایجاد یأس و ناامیدی است، گفت: برای امیدآفرینی دستاوردهای نظام و دولت توسط مدیران روابط‌عمومی اطلاع‌رسانی شوند، دشمن به‌دنبال ایجاد شبهه و ابهام است و برخی افراد خواسته‌ یا ناخواسته در زمین دشمن بازی می‌کنند. 

وی با بیان اینکه پروژه‌های قابل توجهی در دهه‌فجر انقلاب اسلامی  افتتاح و به‌بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: باید مدیران روابط‌عمومی در اطلاع رسانی دستاوردهای دولت سیزدهم نیز تلاش کنند.

مدیرکل حوزه استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: باید انسجام ملی بین مردم و مسئولان افزایش پیدا کند، مسئول باید پاسخگوی مطالبات مردم باشد، مدیران روابط‌عمومی‌ها نیز در این حوزه می‌توانند بسیار مؤثر عمل کنند.

انتهای پیام
captcha