راهپیمایی ۲۲ بهمن صحنه‌ای از مردمی بودن نظام است
کد خبر: 4121138
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱

راهپیمایی ۲۲ بهمن صحنه‌ای از مردمی بودن نظام است

امام‌ جمعه ارومیه گفت: راهپیمایی 22 بهمن صحنه‌ای بی‌بدیل از مردمی بودن و برخورداری نظام اسلامی از پشتوانه‌ای بزرگ را به منصه ظهور می‌رساند.

راهپیمایی 22 بهمن صحنه‌ای بی‌بدیل از مردمی بودن نظام استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، امام‌ جمعه ارومیه، امروز، 21 بهمن در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه، گفت: راهپیمایی 22 بهمن از اهمیت زیادی برخوردار است، چراکه صحنه‌ای بی‌بدیل را خلق می‌کند و پشتوانه بزرگ و مردمی نظام اسلامی را به تصویر می‌کشد.

وی با بیان اینکه بدون‌تردید شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک وظیفه شرعی است، بنابراین بر همه اعم از کوچک و بزرگ، پیر و جوان واجب است در آن حضور پیدا کنند، ادامه داد: امام امت به عنوان یک اسلام‌شناس فرمودند «حفظ نظام از اوجب واجبات است» لذا همه وظیفه داریم، در این سمت‌وسو گام برداریم.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی ضمن اشاره به اینکه، باید از طریق شرکت در راهپیمایی تلاش کنیم، برای حفظ نظام و دستاوردهای انقلاب سهیم باشیم، ادامه داد: مردم ایران اسلامی بارها ثابت کرده‌اند، موقعیت‌شناس هستند و به موقع به میدان می‌آیند.

امام‌جمعه ارومیه اضافه کرد: همه باید بدانیم هدف دشمنان از بین بردن اسلام است، بنابراین لازم است در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه باشکوه هر چه تمام‌تر شرکت کنیم.

انتهای پیام
captcha