جمهوری اسلامی کشور را از وابستگی به غرب نجات داد
کد خبر: 4121319
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

جمهوری اسلامی کشور را از وابستگی به غرب نجات داد

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه به برکت جمهوری اسلامی ایران از همه لحاظ در ابعاد جهانی می‌درخشد، افزود: در استقلال و آزادی در اوج قرار گرفته‌ایم و جمهوری اسلامی ما را از وابستگی به غرب نجات داد.

ایران به برکت نظام اسلامی در همه ابعاد جهانی می‌درخشد

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سید ضیاالدین آقاجانپور،نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ظهر امروز، 22 بهمن، در راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر سمنان مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی را حاکمیت مردم بر سرنوشت خود دانست و گفت: این قدرت ملتی است که توانست به حکومت پهلوی پایان داده و جمهوری اسلامی را مستقر سازد.

وی ادامه داد: به برکت حضور همیشگی و هوشیاری مردم در صحنه همه این دسیسه‌ها نقش بر آب است که در این راستا دشمن هیچگاه نتوانسته در رسیدن به هدف خود پیروز شود که در این راستا در چهل و چهارمین بهار انقلاب درمانده‌تر از همیشه است.

حجت‌الاسلام آقاجانپور با بیان اینکه به برکت جمهوری اسلامی ایران از همه لحاظ در ابعاد جهانی می‌درخشد، افزود: در استقلال و آزادی در اوج قرار گرفته‌ایم و جمهوری اسلامی ما را از وابستگی به غرب نجات داد.

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه امروز یادآور روز آزادی ملت ایران است، متذکر شد: مردم از همه نوع قشری در انقلاب سال ۵۷ حضور یافته و با مشت‌های گره کرده خواستار استقرار نظام اسلامی شدند.

به گفته وی؛ اگر دشمن بخواهد کوچک‌ترین نگاهی به خاک کشور ما داشته باشد سرزمین آنها را با خاک یکسان خواهیم کرد  و بر همین اساس اگر در اوج افتخار قرار داریم و به ساخت پیشرفته‌ترین امکانات نظامی، علمی و پزشکی دست یافته‌ایم و دست دشمن را از خاک کشور کوتاه کنیم تنها حاصل ایمان، اتحاد و پیروی از ولی فقیه است.

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه ارتش، نیروهای مسلح، و اقتصاد ایران در زمان پهلوی وابسته به بیگانگان بود افزود: اکنون به برکت انقلاب اسلامی، ایران کشوری مقتدر و عزتمند است.

وی با بیان اینکه اگر دشمن در پی دست‌درازی به خاک ایران باشد، سرزمین دشمنان با خاک یکسان خواهد شد متذکر شد: ملت امروز، ملت سال ۱۳۵۷ ایران است و تا آخرین نفس پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادگی می‌کند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از ۷۰ نقطه از استان به همراه جشن‌های باشکوه برنامه‌ریزی شد و همراه با راهپیمایی در مرکز استان سمنان نمایشگاه دستاوردهای نظامی ستاد نیروی‌های مسلح برپا و به دید عموم مردم گذاشته شد.

انتهای پیام
captcha