راهپیمایی 22 بهمن فرصتی برای تایید کارنامه درخشان نظام است
کد خبر: 4121413
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸

راهپیمایی 22 بهمن فرصتی برای تایید کارنامه درخشان نظام است

امام‌جمعه شاهین‌دژ گفت: راهپیمایی 22 بهمن فرصتی برای تایید کارنامه درخشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، که ملت ایران از این فرصت به خوبی استفاده کردند.

راهپیمایی 22 بهمن فرصتی برای تایید کارنامه درخشان نظام استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام علی مرادی، امام‌جمعه شاهین‌دژ، امروز 22 بهمن در جمع مردم شرکت‌کننده در راهپیمایی 22 بهمن که میدان شهرداری این شهرستان تجمع کرده بودند، گفت: این روزی که در آن قرار گرفته‌ایم، یک فرصت ارزشمند است، تا بر کارنامه درخشان نظام اسلامی صحه بگذاریم.

وی با بیان اینکه ایام‌الله دهه مبارک فجر یادآور حماسه‌های بزرگ و باشکوه همچنین احساسات جوشان یک ملت برای حرکت به سوی الله و رهایی از زیر یوغ طاغوت است، ادامه داد: سال 57 چنین روزی، ملت ایران قله‌های سراسر نور انقلاب را فتح کردند.

امام‌جمعه شاهین‌دژ ضمن اینکه از اقشار مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن همچنین سایر برنامه‌های بزرگداشت ایام الله دهه فجر، قدردانی کرد، گفت: این ایام به معنای واقعی کلمه یادآور تلاش‌های مردان و زنان ایرانی برای برپایی حکومت اسلامی است.

وی حضور پرشور آحاد جامعه اعم از زن و مرد، پیر و جوان، طبقات اجتماعی و صنوف مختلف در برنامه‌های دهه فجر را نشان‌دهنده فراگیر بودن انقلاب اسلامی دانست و گفت: این انقلاب و نظام از نخستین روز ثابت کرد، به اندازه ملت ایران ظرفیت دارد، پس به هیچ حزب و گروهی وابسته نیست.

امام‌جمعه شاهین‌دژ با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک فرصت بی‌بدیل برای احیای ارزش‌های ناب، معارف اسلامی و خوبی‌ها فراهم آورد، گفت: بنابراین همه باید برای حفظ و تقویت آن تلاش کنیم.

انتهای پیام
captcha