مردم امروز با صف‌های به‌هم‌پیوسته از انقلاب دفاع کردند
کد خبر: 4121423
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷

مردم امروز با صف‌های به‌هم‌پیوسته از انقلاب دفاع کردند

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: اقشار مختلف مردم ضمن شرکت در راهپیمایی 22 بهمن با صف‌های به‌هم‌پیوسته از انقلاب اسلامی ایران دفاع کردند.

مردم امروز با صف‌های به‌هم‌پیوسته از انقلاب دفاع کردندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، انور حبیب‌زاده، نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی، امروز 22 بهمن با حضور در جمع مردم شرکت‌کننده در راهپیمایی، گفت: اقشار مختلف مردم در سراسر ایران اسلامی همین‌طور آذربایجان غربی با صف‌های به‌هم‌پیوسته از انقلاب اسلامی ایران در مقابل دشمنان داخلی و خارجی دفاع کردند.

وی با بیان اینکه، انقلاب اسلامی اکنون و بعد از چهل و چهار سال با قدرت باور نکردنی به مسیر پیشرفت خود ادامه می‌دهد، اضافه کرد: هرچند در این راه دشمنان صدها دسیسه و دشمنی را علیه ملت ایران انجام دادند، اما ملت بزرگ کشور ما لحظه‌‌ای از تلاش متوقف نشدند.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به شعارهای مردم در راهپیمایی 22 بهمن، خاطرنشان کرد: همین شعارها ماهیت مردمی و اسلامی، انقلاب را به تصویر کشیده و دشمنان را از هرگونه دسیسه‌چینی علیه نظام مایوس می‌کند.

حبیب‌زاده بر لزوم عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد و گفت: در این صورت خواهیم توانست، چهل سال دوم را با شکوه‌تر و پرافتخارتر از گذشته رقم بزنیم.

انتهای پیام
captcha