انقلاب اسلامی بستر را برای رشد همه‌جانبه کشور فراهم کرد
کد خبر: 4121431
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴

انقلاب اسلامی بستر را برای رشد همه‌جانبه کشور فراهم کرد

فرماندار چالدران گفت: انقلاب اسلامی ایران بستر را برای رشد، توسعه و پیشرفت همه‌جانبه کشورمان بیش از پیش فراهم کرده است، بنابراین باید دستاوردهای مختلف آن را بیان کنیم.

انقلاب اسلامی بستر را برای رشد همه‌جانبه کشور فراهم کردبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمدرضا عبدالله‌نژاد، فرماندار چالدران، امروز 22 بهمن در جمع مردمی که در راهپیمایی شرکت کرده بودند، گفت: انقلاب اسلامی به معنای واقعی کلمه کشورمان را در بسیاری از علوم و رشته‌ها در مسیر توسعه قرار داده است، بنابراین لازم است، دستاوردهای مختلف آن را برای نسل جدید بیان کنیم.

وی با بیان اینکه رویدادهای ملی و راهپیمایی‌ها یک فرصت ارزشمند به شمار می‌رود، تا برای نعمت بزرگ الهی شاکر باشیم، ادامه داد: ایران در عصر طاغوت از کمترین امکانات علمی و فناوری برخوردار نبود و در بسیاری از زمینه‌ها مردم به خاطر کمبودهایی که وجود داشت، رنج می‌بردند.

فرماندار چالدران با بیان اینکه نسل جدید کشورمان باید بدانند، ایران در چه زمینه‌هایی خوش درخشیده است و در چه عرصه‌هایی هم به تلاش بیشتر نیاز است، گفت: در این صورت می‌توان کاستی‌ها را جبران کرد و کشور را بیش از پیش در مسیر رشد و توسعه قرار داد.

انتهای پیام
captcha