دانش‌آموزان نقده‌ای با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند
کد خبر: 4122544
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

دانش‌آموزان نقده‌ای با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند

دانش‌آموزان نقده‌ای ضمن دیدار با امام جمعه این شهرستان، جلسه پرسش‌وپاسخ برگزار کردند.

دانش‌آموزان نقده‌ای با امام جمعه این شهرستان دیدار کردندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حسین‌ فصیح‌نیا، امام‌جمعه‌ نقده، امروز 27 بهمن ضمن دیدار با دانش‌آموزان این شهرستان در مسجد حضرت‌ صاحب‌الزمان(عج) به سوالات شرعی آنها پاسخ داد و گفت: آشنایی با دین مبین اسلام باید از سنین کودکی آغاز شود.

وی با بیان اینکه در دین مبین اسلام برای همه سنین الگو وجود دارد، اضافه کرد: آحاد مردم صرف‌نظر از موقعیت اجتماعی، اقتصادی و سن خود می‌توانند به تاریخ اسلام مراجعه کرده، از شخصیت‌های وارسته آن زمان الگوبرداری کنند.

وی با بیان اینکه شناخت این آیین الهی و کتاب آسمانی قرآن کریم باید از همان سنین کودکی آغاز شود، ادامه داد: والدین و معلمان در تربیت دینی و رشد معنوی نسل جدید نقش بی‌بدیلی دارند.

امام‌جمعه نقده با بیان اینکه کودکان و نوجوانان باید برای یافتن پاسخ مناسب برای سوالات خود اقدام کنند، ادامه داد: چنانچه با معرفت و شناخت عمیق در این راستا گام بردارند، می‌توانند سعادت دنیوی و اخروی خودشان را تضمین کنند.

حجت‌الاسلام فصیح‌نیا بر لزوم مطالعه قرآن تاکید کرد و بیان داشت: قرائت روزانه قرآن‌کریم باعث می‌شود، با آن انس بگیریم، در سختی‌های زندگی به خداوند پناه ببریم و در دامان غیر از خدا گرفتار نشویم.

در ادامه دانش‌آموزان سوالات دینی خود را از امام‌جمعه پرسیدند.

انتهای پیام
captcha