نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره شهدای مازندران برگزار شد
کد خبر: 4126652
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره شهدای مازندران برگزار شد

نشست شورای سیاست گذاری کنگره شهدای استان مازندران با حضور نماینده ولی‌فقیه در مازندران برگزار شد.

ننشست شورای سیاستگذاری کنگره شهدای استان مازندران

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران، پانزدهم اسفند در نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره شهدای استان مازندران که با حضور نماینده ولی‌فقیه در مازندران برگزار شد، گفت: در آستانه نیمه شعبان، میلاد مسعود منجی عالم بشریت حضرت مهدی(ع) قرار داریم، که شهدای عزیز با سربندهای یا مهدی در عملیات‌هایی به عشق آن امام همام به شهادت رسیدند.

وی افزود: مجموعه اهداف و برنامه‌هایی که تاکنون برای برگزاری این کنگره تدوین شده است قابل توجه است و جا دارد این اهداف بیش از پیش در راستای مقابله با تمهیدات روز دشمن تدوین شود.

حسینی‌پور تصریح کرد: یکی از اهداف برگزاری کنگره شهدا بروزرسانی مقابله با تهدیدات دشمن است و باید بدانیم در این کنگره چه پیامی را می خواهیم به جامعه منعکس کنیم و جامعه هدف ما در این راستا باید اولویت بندی شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه کنگره‌های شهدا تیری بر چشم و قلب دشمنان است و همان هدفی را دنبال می‌کند که شهدای ما در میدان عمل برای تحقق آن در دوران دفاع مقدس با ایثار جان خویش پی‌گیری می‌کردند، خاطرنشان کرد: نسل جدید کشور به ویژه دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها از اهداف تهاجم دشمنان هستند، لذا کنگره باید جامعه هدف خودش را بشناسد و گسترش دهد و به سمت مردمی‌سازی برود.

وی با اشاره به این که مازندران یک استان رسانه‌ای است، اظهار کرد: از ظرفیت فضای مجازی باید در این راستا استفاده شود و نهادهای فرهنگی و تبلیغی در این کنگره باید وارد صحنه شوند.

حسینی‌پور بیان کرد: مردمی‌سازی کنگره یک اولویت اساسی است همچون حماسه اربعین که در دنیا به نمادی تبدیل شده است و دولت در این راستا پشتیبانی لازم را انجام می‌دهد.

استاندار مازندران در پایان گفت: باید ساز و کار مردمی کردن کنگره شهدای استان مازندران را فراهم کنیم و از هم‌اکنون در تمامی مدارس راهنمایی و دبیرستان‌ها، میز کنگره شهدا را ایجاد کنیم. یادوراه‌ها و کنگره‌های شهدا، محملی برای انتقال آموزه‌ها و فرهنگ شهیدان به نسل جدید است.

انتهای پیام
captcha