مرحله سوم طرح قرآنی تسنیم برگزار شد+ عکس
کد خبر: 4126985
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹
ویژه کارکنان وظیفه نداجا

مرحله سوم طرح قرآنی تسنیم برگزار شد+ عکس

مرحله سوم طرح قرآنی تسنیم ویژه کارکنان وظیفه نداجا در سطح مناطق، پایگاه‌ها و مراکز آموزش تخصصی این نیرو برگزار شد.

مرحله سوم طرح قرآنی تسنیم ویژه کارکنان وظیفه نداجا برگزار شدناخدا یکم رضا اژدر، رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی - سیاسی نداجا در گفت‌وگو با ایکنا درباره اجرای طرح قرآنی‌ تسنیم، گفت: مرحله سوم این طرح ویژه کارکنان وظیفه، روز گذشته، ۱۶ اسفند در سطح مناطق، پایگاه‌ها و مراکز آموزش تخصصی نداجا برگزار شد.

وی افزود: این طرح آموزشی و معارفی با هدف آشنایی کارکنان وظیفه با تعالیم وحیانی قرآن به ویژه ترجمه و درک معنای آیات، در دو گروه کارکنان وظیفه سطح ۱ ( دیپلم و پایین‌تر ) و سطح ۲ ( کاردانی و بالاتر ) برنامه‌ریزی شده است.

اژدر درباره منابع این طرح، بیان کرد:  مبنای این آزمون، جزوات کاربردی است که توسط کارشناسان حوزوی و علوم قرآنی تهیه شده و برابر برنامه‌ریزی، این آزمون در فاصله زمانی چهار ماه(در مجموع سه نوبت در سال) برگزار می‌شود تا شاهد تحقق منویات‌ رهبر معظم انقلاب درباره تدبر در آیات‌ قرآن باشیم . 

رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی- سیاسی نداجا تاکید کرد: آشنا کردن کارکنان وظیفه با معارف حیاتی قرآن، آموزش ترجمه قرآن و آشنایی بیشتر کارکنان وظیفه با مفاهیم این کتاب آسمانی و همچنین شناسایی استعدادهای نهفته قرآنی و ایجاد فضای قرآنی بین کارکنان وظیفه از برکات اجرای این طرح است و در صدد هستیم تا درسال ۱۴۰۲ بیش از پیش در اجرای با کیفیت‌تر این طرح ثابت قدم باشیم و گام‌های موثرتری برداریم.

ناخدا یکم رضا اژدر، رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی - سیاسی نداجا و دیگر مسئولان قرآنی‌ نداجا با حضور در منطقه سوم نیروی دریایی ضمن بازدید از مرحله اجرای آزمون مرحله سوم این طرح، در جریان کم و کیف و نحوه برگزاری آن و سطح شرکت‌کنندگان  قرار گرفتند.

انتهای پیام
captcha