دشمن به‌دنبال القای حس ناامنی در کشور است
کد خبر: 4127196
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
امام جمعه نرماشیر:

دشمن به‌دنبال القای حس ناامنی در کشور است

حجت‌الاسلام منصفی با بیان اینکه هدف دشمن از مسمومیت دانش‌آموزان القای حس ناامنی در کشور است، گفت: تهمت‌پراکنی علیه جمهوری اسلامی، دینداران و قم هراسی از دیگر اهداف دشمن در بحث مسمومیت دانش‌آموزان است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر منصفی امام جمعه نرماشیر

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر منصفی، امام جمعه نرماشیر، امروز، ۱۹ اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه بعد از توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: بی‌تقوایی انسان را در مسیر باطل قرار می‌دهد اما تقوا در هر موقعیت و مسئولیتی انسان را متعهد و پایبند می‌کند تا به وظیفه‌اش عمل کند.

وی با اشاره به ویژگی‌های یاران حضرت مهدی(عج)، اظهار کرد: دعای ندبه نمونه‌ای از زمزمه‌های عاشقانه‌ای است که یاران امام زمان(عج) هر صبح جمعه از طریق آن با معشوق خود ارتباط برقرار می‌کنند. معتقدان به مهدویت هرچند ملاقات با امام زمان(عج) در عصر غیبت را امکان پذیر می‌دانند و باور دارند که امام به ملاقات بعضی می‌آید اما زودباور نیستند و ادعای هر کسی را نمی‌پذیرند. آنها همچنین رفتار عملی و سبک زندگی کاملاً مهدوی دارند.

امام جمعه نرماشیر در خطبه دوم با اشاره به بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب در مواجهه با فتنه‌ها و حوادث مختلف از جمله عفو و تخفیف مجازات بعضی از محکومان اغتشاشات اخیر و همچنین رفتار معظم‌له در واکنش به مسمومیت دانش‌آموزان، اظهار کرد: این نوع رفتار به ما می‌آموزد که در برخورد با پدیده‌ها نه باید ساده انگارانه و سهل‌انگارنه و نه مغرضانه و انتقام جویانه رفتار کنیم.

وی با بیان اینکه هدف دشمن از مسمومیت دانش‌آموزان این است که احساس امنیت در جامعه را از بین ببرد، افزود: اتهام انتقام جمهوری اسلامی از دختران و تهمت پراکنی برعلیه دینداران و قم هراسی از دیگر اهداف دشمن در بحث مسمومیت دانش‌آموزان است.

حجت‌الاسلام منصفی با اشاره به دهه آخر ماه شعبان و تکریم و غبارروبی مساجد، اظهار کرد: انقلاب ما یک رویداد مسجد پایه است. کارکردهای مسجد فقط عبادی نیست هرچند که عبادت و نماز در مسجد از اهمیت بالایی برخوردار است اما مسجد کار کارکردهای متنوع آموزشی، تبلیغی، سیاسی، مبارزاتی و عبادی دارد.

امام جمعه نرماشیر در پایان با گرامیداشت روز بزرگداشت شهدا، گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست. یاد شهدا باید همیشه در فضای جامعه زنده باشد و این باعث تداوم حرکت انقلاب است.

انتهای پیام
captcha