برگزاری یادواره جهادگر شهید «محمدعارف کاظمی» در شهرستان سیمرغ
کد خبر: 4127535
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹

برگزاری یادواره جهادگر شهید «محمدعارف کاظمی» در شهرستان سیمرغ

سومین یادواره جهادگر پاسدار شهید «محمدعارف کاظمی» با حضور مسئول بسیج سازندگی کشور در شهرستان سیمرغ برگزار شد.

سردار محمد زهرایی

به گزارش ایکنا از مازندران، سردار محمد زهرایی، مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور، ۲۰ اسفند همزمان با روز راهیان نور در سومین یادواره جهادگر پاسدار شهید «محمدعارف کاظمی» که در شهرستان  سیمرغ برگزار شد، گفت: خون حق از ابتدای تاریخ تا انتهای آن جاری است، در برش دیگری از تاریخ در مکتب علوی و زمانه ای که تزویر خودش را بهتر انجام داد، جنگ رسانه ای ترکیبی الان در همان زمان هم مشاهده شد.

وی افزود: در پیاده‌روی ۸۰ کیلومتری اربعین به لحاظ اعتقادی بی‌انتها به سمت جلو هدایت می‌شویم و می‌آموزیم که در مکتب علوی مکتب عاشورایی باشیم.

سردار زهرایی با اشاره به اینکه مکتب عاشورایی مکتب‌ساز بود، تصریح کرد: این مکتب فقط یک واقعه تاریخی نبود و برای درس گرفتن بود، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می‌گفت که ما ملت امام حسینیم، او در این مکتب تربیت شد و سردم‌دار یک مکتب بود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه مکتب حاج قاسم کارهای بزرگی انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: دانشگاه امام حسین(ع) مکتب‌ساز است و افرادی در خودش تربیت کرده که هر کدام برای خودشان صاحب مکتب بوده‌­اند، هم­چون شهید محسن درخشان و عباس دانشگر، محمدعارف کاظمی دانش‌آموخته این دانشگاه بوده­‌اند.

وی اظهار کرد: محمد عارف کاظمی عارفی در ۱۸ سالگی بود و تودهنی به کسانی زد که می ‌گویند دهه هشتادی‌ها این و آن هستند، بخش دیگری دستان پرتوان پدر و دامن مادری پاک است که چنین عارفی را تربیت کرده‌اند.

سردار زهرایی ادامه داد: حمدعارف کاظمی و شهدای عزیز اوج تفکرشان را در ولایت‌پذیری و اطاعت محض از ولی می­‌دانستند و برای خودشان کج‌روی قائل نبود، همان ­طور که حضرت ابوالفضل عباس(ع) در دفاع از ولایت و مسیر خدمت شهید شد، محمدعارف کاظمی نیز در مسیر خدمت بی‌منت به شهادت رسید. 

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه بخواهیم یا نخواهیم در دوره امام زمان(عج) قرار داریم، تأکید کرد: باید جایگاه خودمان را خوب درک کنیم و در نبرد ناگزیر بین جبهه حق و استکبار قرار داریم، اینکه در کدام لشکر قرار داریم مهم است.

وی  افزود: در حال حاضر با سه دسته کافران، قاتلان و مستکبران مواجه هستیم، این سه دسته به کمک بی‌تفاوت‌ها موفق شدند، بی‌تفاوت‌ها خاک در سر تاریخ کردند، الان هم همین است‌. اغتشاش به ما دو مطلب را آموخت، فرض کنید در جریان فوت مهسا امینی معترضان اولاً باید به نیروی انتظامی، قوه قضاییه و غیره اعتراض می‌کردند اما به مدت سه ماه فقط نوک پیکان را ولایت قرار داده بودند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی  با اشاره به وضوح تصویر فضای ابهام توسط مقام معظم رهبری، گفت: یک عده در بازار را قفل زدند، تهدید کردند، حال در مدارس شروع به ایجاد مسمومیت کردند تا محبوبیت نظام و ضریب نفوذ کلامش را کم کنند و بین آن و مردم فاصله بی‌اندازند که در مقابل دفاع قاطعانه، سریع، شفاف و در زمان مورد نیاز است.

انتهای پیام
captcha