ارائه خدمات دندانپزشکی به ۲۵٠ مددجوی بوئین‌زهرا
کد خبر: 4128279
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

ارائه خدمات دندانپزشکی به ۲۵٠ مددجوی بوئین‌زهرا

رئیس کمیته امداد اداره رامند شهرستان بوئین زهرا گفت: با حضور گروه جهادی ۲۵۰ نفر از مددجویان رامند از خدمات مختلف دندانپزشکی استفاده کردند.

دندانپزشکی

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین، هادی ابراهیمی، رئیس کمیته امداد اداره رامند شهرستان بوئین‌زهرا، با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش می‌کند تا از ظرفیت‌های مختلف برای خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان استفاده کند، گفت: در این راستا با حضور گروه جهادی مستضعفین و با همکاری قرارگاه جهادی «حاج عبداله والی» در روستای خیارج، خدمات دندان‌پزشکی به مددجویان و نیازمندان اداره رامند ارائه شد.

رئیس کمیته امداد اداره رامند بیان کرد: در این برنامه جهادی ۲۵۰ نفر از مددجویان و سایر نیازمندان از خدمات مختلف دندان‌پزشکی شامل معاینه، کشیدن، ترمیم و عصب‌کشی استفاده کردند.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت گروه جهادی فرصتی است که به فرایند خدمت رسانی به مددجویان بیش از پیش کمک می کند و فرصت امدادرسانی را تقویت می‌کند.

ابراهیمی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند در کنار کمک‌های نقدی، کمک‌های خدماتی خود را نیز به نیازمندان ارائه کنند همچنین کد مهربانی رامند # ۰۲۸۱۴*۸۸۷۷* برای مساعدت به نیازمندان رامند در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha