مسابقه فرهنگی «سین هشتم» در گیلان برگزار می‌شود
کد خبر: 4129329
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

مسابقه فرهنگی «سین هشتم» در گیلان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی بنیاد شهید گیلان از برگزاری مسابقه فرهنگی «سین هشتم» در ایام عید نوروز خبر داد و گفت: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه تصاویری از «سفره هفت‌سین» خود را که مزین به تصویر شهید «سردار سلیمانی» یا تصاویر سایر شهداست ثبت و در سایت نوید شاهد بارگذاری کنند.

مسابقه فرهنگی سین هشتم

اسماعیل ایوبی‌راد، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو، از برگزاری مسابقه فرهنگی «سین هشتم» در عید نوروز خبر داد و اظهار کرد: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه فرهنگی تصاویری از «سفره هفت‌سین» خود را که مزین به تصویر شهید «سردار حاج قاسم سلیمانی» یا تصاویر سایر شهداست، ثبت و در سایت نوید شاهد بارگذاری کنند.

وی با بیان اینکه علاقمندان تا 15 فروردین‌ماه فرصت دارند تصاویر خود را ثبت و ارسال کنند، افزود: مسابقه فرهنگی سین هشتم 30 برگزیده خواهد داشت که به قید قرعه هدایای 500 هزار تومانی به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان از برگزاری ویژه‌برنامه سال تحویل «همراه با رفیق آسمانی من» با حضور مسئولین و خانواده معظم شهدا و جانبازان در گلزار شهدای رشت خبر داد و گفت: ویژه‌برنامه سال تحویل با روایتگری رزمندگان دفاع مقدس و دفاع از حرم، شعرخوانی شاعران آیینی استان برگزار و همچنین از سرود «بهار دل‌ها» هم رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha