بازدید از موزه فاطمی برای جامعه قرآنی رایگان شد
کد خبر: 4133092
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰

بازدید از موزه فاطمی برای جامعه قرآنی رایگان شد

رئیس اداره موزه فاطمی گفت: حافظان، قاریان، مرتلان، اساتید، مربیان قرآنی و کادر آموزشی مراکز قرآنی می توانند تا پایان ماه مبارک رمضان به طور رایگان از موزه فاطمی بازدید کنند.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت.الاسلام محمدباقر مشکاتی طی سخنانی از اجرای طرح بازدید رایگان از موزه فاطمی برای جامعه قرآنی خبر داد و اظهار کرد: در این طرح حافظان، قاریان، مرتلان، اساتید، مربیان قرآنی و کادر آموزشی مراکز قرآنی می‌توانند تا پایان ماه مبارک رمضان به طور رایگان از موزه فاطمی بازدید کنند.

وی با بیان اینکه بازدید از موزه فاطمی برای همراهان و خانواده جامعه قرآنی با ۷۰ درصد تخفیف خواهد بود، گفت: افراد دارای گواهی یا مدرک قرآنی می توانند با ارسال تصویر آن به ادمین کانال موزه در ایتا یا ارائه حضوری مدرک خود از موزه فاطمی بازدید کنند.

رئیس اداره موزه فاطمی ادامه داد: حافظان فاقد مدرک قرآنی، در یک جزء قرآن و بالاتر می‌توانند با یک آزمون ساده در مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر بانوی کرامت واقع در شبستان حضرت نجمه خاتون(س) و اخذ معرفی‌نامه به همراه خانواده از موزه فاطمی بازدید کنند.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی برای بازدید می توانند عدد ۱۴ را به سامانه ۳۰۰۰۱۱۲۲ ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha