توزیع 10 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان ارومیه
کد خبر: 4133289
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸

توزیع 10 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان ارومیه

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: بیش از 10 هزار بسته معیشتی همزمان با ماه مبارک رمضان در بین اقشار بی‌بضاعت و نیازمندان ارومیه توزیع می‌شود.

توزیع 10 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، اسلام نام‌آور، مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، امروز 22 فروردین، در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی در جمع خبرنگاران، گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، بیش از 10 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان مرکز استان توزیع می‌شود.

وی ارزش مادی هر بسته را بیش از 1 میلیون تومان عنوان کرد، افزود: مرغ، ماکارونی، برنج، روغن، رب گوجه‌فرنگی، حبوبات، خرما و ... در این بسته‌ها گنجانده شده است.
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، گفت: توزیع بسته‌های معیشتی با همت فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، فرماندهان حوزه‌ها و خیرین نیک‌اندیش آغاز شده است و در بین خانواده‌های بی‌بضاعتی که شناسایی شده‌اند، توزیع می‌شوند.

نام‌آور با بیان اینکه اعتبار موردنیاز برای تهیه اقلام پروتئینی توسط سپاه و خیرین تامین شده است، اضافه کرد: خیرین همراهان همیشگی نظام و انقلاب در حرکت‌های خداپسندانه هستند، که بدون‌تردید در نزد خداوند متعال جایگاه رفیعی دارند.

وی به مشارکت بسیج سازندگی در برپایی افطاری‌‌های ساده در مساجد و تکایا اشاره کرد، بیان داشت: به دو شکل اعم از تامین ارزاق و تامین مالی سعی کرده‌ایم، در کنار هیئت امنای مساجد باشیم، تا فرهنگ افطاری ساده در جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام
captcha