انقلاب اسلامی موجب کُند شدن مسیر پیشرفت رژیم غاصب صهیونیسم شد
کد خبر: 4133942
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵

انقلاب اسلامی موجب کُند شدن مسیر پیشرفت رژیم غاصب صهیونیسم شد

امام جمعه بجنورد گفت: ایجاد انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) جلوی مسیر پیشرفت رژیم غاصب صهیونیسم را گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، امام جمعه بجنوردبه گزارش ایکنا، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، امام جمعه بجنورد و نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، امروز ۲۵ فروردین ماه، در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه اظهار کرد: ابتکار معمار کبیر انقلاب در تعیین آخرین جمعه ماه مبارک به عنوان روز قدس موجب حمایت قاطع آزادی‌خواهان جهان از فلسطین اشغالی شد.

وی افزود: زمانی این رژیم غاصب رو به پیشرفت بود و هر بار نقطه‌ای از سرزمین پهناور را غصب می‌کرد، اما ایجاد انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) مسیر آنها را تغییر داد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: امام خمینی(ره) با نامگذاری این روز به دنیا به ویژه مسلمانان جهان فهماند که باید همیشه اتحاد برای از بین بردن دشمنان وجود داشته باشد و این غده سرطانی ریشه کن شود.

حجت السلام نوری بر ضرورت حفظ انسجام و وحدت مسلمانان جهان تاکید کرد و گفت: جهان اسلام باید در برابر رژیم خونخوار صهیونیستی و حامیانش متحد شود.

وی بیان کرد: هدف آمریکا و رژیم صهیونیستی کودک کش، تفرقه بین کشورهای اسلامی است اما با وحدت و همبستگی تمام نقشه‌های آنها از بین خواهد رفت.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: در دوره‌ای این رژیم غاصب خود را برتر و شکست ناپذیر می‌دانست اما با اتحاد مسلمانان جهان و مردم فلسطین، اکنون حتی بین خودشان هم درگیری ایجاد شده و در جنگ‌های ۵۰، ۳۳ و حتی ۶ روزه اعلام آتش بس می‌کنند.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: این عقب نشینی و ضعف آنها از نابودی و ریشه کن شدنشان را نوید می‌دهد و تا پیروزی حق علیه باطل باید شعار مرگ بر اسرائيل سر دهیم.

 

انتهای پیام
captcha