حضور بیش از 21 میلیون نمازگزار در مسجدالنبی از ابتدای ماه رمضان
کد خبر: 4134196
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲

حضور بیش از 21 میلیون نمازگزار در مسجدالنبی از ابتدای ماه رمضان

تولیت کل امور مسجدالحرام و مسجدالنبی، از حضور بیش از 21 میلیون نمازگزار در مسجدالنبی از ابتدای ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از الغد، عبدالرحمن السدیس، تولیت کل امور مسجدالحرام و مسجدالنبی از حضور بیش از 21 میلیون نمازگزار زن و مرد در سه هفته نخست ماه مبارک رمضان در مسجدالنبی خبر داد.

به نوشته روزنامه عکاظ، تعداد نمازگزاران نسبت به مدت مشابه سال گذشته 49 درصد افزایش داشته است، این در حالی است که تعداد کل نمازگزاران از ابتدای ماه محرم امسال تا روز پنجشنبه هفته گذشته به بیش از 169 میلیون نمازگزار مرد و زن رسیده است.

السدیس از همه مقامات مسئول در مسجدالحرام و مسجدالنبی خواست تا بهترین خدمات را با بالاترین استانداردهای کیفی به نمازگزاران و زائران ارائه کنند و تلاش‌های خود در یک هفته پایانی ماه مبارک رمضان، تشدید کنند چرا که در این هفته نیز مسجدالحرام و مسجدالنبی با حضور گسترده نمازگزاران و زائران همراه خواهد بود.

وی همچنین از برنامه‌ریزی گسترده تولیت کل مسجدالحرام و مسجدالنبی برای ارائه بهترین خدمات به زائران و نمازگزاران خبر داد. ارائه خدمات راهنمایی و ترجمه، تعیین مصلای ویژه سالمندان، همچنین فراهم کردن خدمات ویژه برای معلولان از قبیل اختصاص چندین باب برای تردد زائران معلول در کنار توزیع قرآن کریم به خط بریل ویژه نابینایان در مسجدالحرام و مسجدالنبی بخشی از این خدمات است.

 

انتهای پیام
captcha